Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2007-2008 » Jeugdteam DSC9 verslaat koploper
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Jeugdteam DSC9 verslaat koploper Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook in Zoetermeer weten ze het nu, het Delftse Jeugdteam is gevaarlijk: koploper Promotie 7 werd met een 4½-3½ nederlaag naar huis gestuurd.
Het laatste punt (en daarmee de twee matchpunten) werd door Marieke Giele veroverd, toen ze na een lange partij haar tegenstander heel koelbloedig door de vlag kon jagen.

Later hopelijk meer (door iemand die de wedstrijd wel gevolgd heeft).

Het Jeugdteam heeft gisteravond de thuiswedstrijd tegen (koploper!) Promotie 7 nipt gewonnen. Het was een spannende strijd.

 DSC91491-Promotie 714034½-3½
1Rick Beekenkamp1631-Jutte W.P.M.14581-0
2Thabita Snikkers1438-Schoon C.14500-1
3Ben Sedee1403-Smit N.14490-1
4Jordy Krempel0-Bragonje H.14191-0
5Reinier Giele0-Alphenaar J.1417½-½
6Dekker J.0-Roo J. de13390-1
7Marieke Giele0-Prein A.01-0
8Blanter S.0-Dekker R.12921-0

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 11-12-2007 at 10:58.

11-12-2007 10:50 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Pieter Buzing Pieter Buzing is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 292

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Oh ik heb net de uitslagen gepost...
Ik heb er slechts bij vlagen wat van gezien. De opening ging overal wel goed, maar in het laatste uur vreesde ik voor beide matchpunten. Door actief spel van Marieke, en goed verdedigen van broer Reinier werd toch nog een overwinning bereikt.

Je eerste overwinning in de externe is altijd een bijzondere ervaring. Dat geldt ook voor de staf Glimlach

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Pieter Buzing on 11-12-2007 at 10:57.

11-12-2007 10:54 Pieter Buzing is offline Send an Email to Pieter Buzing Search for Posts by Pieter Buzing Add Pieter Buzing to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb ze maar even samengevoegd. Bedankt voor de inzet!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

11-12-2007 10:58 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Pieter Buzing Pieter Buzing is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 292

door de vlag jagen? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by BartM
... toen ze na een lange partij haar tegenstander heel koelbloedig door de vlag kon jagen.

Vreemde typering trouwens. Marieke had allang afgewikkeld naar een gewonnen eindspel T+3pi vs P+2pi. Met 1 tegen 3 minuten op de klok gaf de tegenstander op. Allemaal zeer correct.

11-12-2007 11:19 Pieter Buzing is offline Send an Email to Pieter Buzing Search for Posts by Pieter Buzing Add Pieter Buzing to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

RE: door de vlag jagen? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Pieter Buzing

Quote

Originally posted by BartM
... toen ze na een lange partij haar tegenstander heel koelbloedig door de vlag kon jagen.

Vreemde typering trouwens. Marieke had allang afgewikkeld naar een gewonnen eindspel T+3pi vs P+2pi. Met 1 tegen 3 minuten op de klok gaf de tegenstander op. Allemaal zeer correct.


Foute typering van mij dus. Ik had nog gezien dat ze de kwaliteit won, maar zag niet direct duidelijke winst, en toen ik daarna terug kwam had ze gewonnen, en stond de klok van haar tegenstander op -0.00. Ik heb haar dus blijkbaar onrecht aangedaan, ze heeft gewoon de partij normaal gewonnen.

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

11-12-2007 11:24 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Marieke stond toen gewonnen (kwal en pion meer, een twee minuten meer op de klok (2:30 tegen 0:35). Haar tegenstander gaf toen op!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

11-12-2007 13:40 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens gaat dit team zich gewoon keurig handhaven, wat een hele nette prestatie zou zijn! Chapeau!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

11-12-2007 16:50 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller