Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » DSC-ers presteren wisselend op Haags Weekendtoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

DSC-ers presteren wisselend op Haags Weekendtoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er deden 6 DSC-ers mee aan het Haags Weekendtoernooi. Over het algemeen zullen de deelnemers aan de A-groep terug kijken op een redelijk succesvol toernooi; ze eindigden met een score die iets hoger lag dan wat er op voorhand van ze verwacht werd.

Gert Legemaat werd gedeeld zevende in groep A. Helaas verloor hij de laatste ronde; bij winst was hij op een gedeelde tweede plaats geëindigd. René van Alfen behaalde een mooie 3½ uit 6, en Rufael Mekuria deed het met 2½ uit 6 ook prima.

In de B-groep waren de DSC-ers in mineur; allen presteerden ze iets onder verwachting. Marco Anink eindigde met 3½ uit 6 op de 14e plaats, en was daarmee in deze groep de beste DSC-er. Simon Broos verzamelde 3 punten, en Simon Dirkse behaalde er 2½.

A-groep
 naampntnwpsbratingtprw-we
7Gert Legemaat4 24½14 22032230+0.22
20René van Alfen3½16 8½18311948+0.64
37Rufael Mekuria2½15½3¾18531877+0.16


B-groep
 Naampntnwpsbratingtprw-we
14Marco Anink3½21½11 18931847-0.34
28Simon Broos3 17 7¼17961656-0.95
36Simon Dirkse2½17½4½15691515-0.24


De volledige uitslag staat op de toernooiwebsite.

Zie voor eerdere reactie ook deze draad: www.delftseschaaksite.nl/wbb/thread.php?threadid=2407

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 19-11-2007 at 13:17.

19-11-2007 11:10 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Arnout Arnout is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 23-10-2002
aantal berichten: 116

RE: DSC'ers presteren wisselend op Haags Weekendtoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
Er deden 7 DSC' ers mee aan het Haags Weekendtoernooi. ...


Er staan er maar 6 bij de uitslagen?

19-11-2007 11:27 Arnout is offline Send an Email to Arnout Homepage of Arnout Search for Posts by Arnout Add Arnout to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jou ontgaat ook niets he? Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

19-11-2007 12:32 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

RE: DSC'ers presteren wisselend op Haags Weekendtoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Arnout

Quote

Originally posted by Untagonklik
Er deden 7 DSC' ers mee aan het Haags Weekendtoernooi. ...


Er staan er maar 6 bij de uitslagen?


Heel scherp Arnout! Ik had in het hoofd dat er 7 mee zouden spelen (eigenlijk 9, maar 2 waren afgevallen). Maar het bleken er maar 6 te zijn.

Bij ons eigen toernooi in januari zullen er ongetwijfelt meer DSC'ers meespelen. Ik heb ook geflyerd (is dat goed nederlands?) bij het Haags Weekendtoernooi, dus hopenlijk levert dat ook weer wat deelnemers op. En jij doet toch ook mee Arnout? Knipoog

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

19-11-2007 13:22 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jammer dat Marco zondag blijkbaar te moe was: 0 uit 2.
Kan natuurlijk ook dat-ie energie gespaard heeft voor vanavond!! Glimlach
(Komt dat allen zien!)

19-11-2007 14:01 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het goeie nieuws voor Marco is dat hij vanavond geen 0/2 zal halen Lach

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

19-11-2007 14:15 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

1/1, ik ben tevreden Grijns

De externe van gister (en de externe van vanavond met Leithen 2 ook) had wat mij betreft trouwens meer prioriteit dan het weekendtoernooi, dus ik heb op het juiste moment gepiekt!

Trouwens heeft het toernooi wel degelijk geholpen t.a.v. gisteren: in de zondagochtendpartij kreeg ik exact hetzelfde systeem op het bord als tegen JP de Vries, met ook dezelfde zwartbehandeling, en nu begreep ik weer wat beter waar zwarts tegenkansen liggen, en nu heb ik die wel weten te neutraliseren! Glimlach 8)

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 20-11-2007 at 15:32.

20-11-2007 15:31 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Rufael84 Rufael84 is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 31-10-2007
aantal berichten: 39

Thumb Up! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik was er dus ook bij,
Het was een erg mooi toernooi!
Leuke sfeer,wat ik een apart moment vond was toen de favoriet IM van Haasterd verloor in de derde ronde van j. van overdam een jongetje van 11 die daarvoor al een 2250 had verslagen. Iedereen eromheen stond te kijken en uiteindelijk te klappen!

Mijn prestaties....
moest wennen aan de sterke tegenstand maar ben uiteindelijk tevreden met 2 en een half !

20-11-2007 16:46 Rufael84 is offline Send an Email to Rufael84 Search for Posts by Rufael84 Add Rufael84 to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller