Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2002-2003 » DSC 4
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

DSC 4 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor zover nog niet iedereen het al wist. Het vierde heeft afgelopen vrijdag met 6,5-1,5 gewonnen van Scheve Toren 2.

Winst was er voor Broos, van Alfen, Neutel, Huygen, Rekveldt en Kemeling. Korving speelde remise.

In de zesde ronde kan het kampioenschap worden gehaald.

19-02-2003 09:47 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens mij GAAT de volgende ronde het kampioenschap worden behaald! Knipoog

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

19-02-2003 17:32 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waarde mede DSC-ers, alles mooi en prachtig natuurlijk - ja ook ik denk dat DSC4 kampioen gaat worden - maar kwam hoogmoed niet voor de val? Zullen we het - Albert heeft wel heel vaak gelijk de laatste tijd, zou het iets met zijn Elo te maken hebben? - allemaal rustig afwachten?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

19-02-2003 17:37 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik wou eigenlijk voorstellen om vast feest te gaan vieren.

Rockend Happy Rockend

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

19-02-2003 21:06 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Goed nieuws. Prometheus-NSV wint met slechts 5-3 van DD 7.

24-02-2003 09:39 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het ontgaat me een beetje waarom dat goed nieuws is, maar misschien heb ik iets gemist.

Welk belang heeft DSC4 bij een uitslag in de 3e klasse? Verward

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

24-02-2003 10:44 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Welk belang heeft DSC4 bij een uitslag in de 3e klasse?

Ik vermoed dat ze dan het HSB team zijn met de meeste bordpunten...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-02-2003 11:26 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ach ja natuurlijk! Daar kunnen we ook nog mee scoren... Happy

Is daar nog een bijzondere prijs of beloning aan verbonden... meeste bordpunten? Of is dit zuiver een gevoelskwestie?

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

24-02-2003 11:41 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor het beste resultaat van alle HSB teams is een prijs beschikbaar.

Op die ranglijst staat DSC4 op de tweede plaats.


team groep gespeeld bp bbpp
Prometeus-NSV 1 3A 6 38 6.33
DSC4 2A 5 31 1/2 6.30
Schaakmat 1 2D 5 30 6.00
Tijdnood 1 1B 5 29 5.80
WSC 3 3C 6 34 1/2 5.75

24-02-2003 12:33 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

code:


Zo kan iedereen het lezen. Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-02-2003 13:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Door de 6-2 overwinning van Collectief op Rijswijk, heeft het vierde aan een 5-3 overwinning tegen HSV genoeg om kampioen te worden.

03-03-2003 09:18 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

kampioen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het vierde heeft afgelopen maandag met 6-2 gewonnen van HSV 2. Het kampioenschap is daardoor behaald.

12-03-2003 09:41 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Van harte allemaal! Dat er nog maar veel mogen volgen!

Rockend Draaiend hoofd Rockend

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

13-03-2003 21:16 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Prometheus-NSV heeft zijn laatste wedstrijd verloren tegen Lierse 2. Lierse 2 werd daardoor kampioen.

Dit betekent dat DSC4 nu eerste staat in het klassement voor het beste HSB-team resultaat.

28-03-2003 11:32 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

geen promotie DSC 7? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat is slecht nieuws voor DSC7. Prometheus wordt nu waarschijnlijk beste 2de van de derde klassen en snoept daardoor een promotieplaats bij DSC7 weg... Kwaad

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

28-03-2003 15:46 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nope...

Er degraderen 4 teams uit de 2e klasse, maar er is een lege plek. Dus promoveren de drie kampioenen plus de beste twee nummers twee. DSC7 was dus al vrij snel zeker.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

28-03-2003 21:10 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens mij degraderen er maar 3 teams uit de 2e klasse, omdat alleen nummer 8 degradeert. Omdat in klasse 2c er maar 7 teams zijn degradeert er dus 1 minder.
DSC7 is nu afhankelijk van het aantal inschrijvingen komend seizoen in de 2e klasse. Dat wordt dus lang wachten.

28-03-2003 22:18 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

nee, de nummer laatst degradeerd altijd uit een groep. Lege plaatsen worden door versterkte promotie opgevuld.

Ik heb het voor de zekerheid nog even opgezocht in de papieren die bij de scheidsrechters-cursus zaten.

Daarmee neem ik inderdaad aan dat de 2 beste nummers 2 daarvoor gekozen zullen worden. Daardoor zal DSC7 zeker promoveren volgens mij.

31-03-2003 12:39 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het vierde heeft ook zijn laatste wedstrijd gewonnen. Tegen Pomar 3 werd het 5,5-2,5.
Helaas was dit niet genoeg om het beste resultaat van alle HSB-teams te verkrijgen. Die eer gaat nu naar Schaakmat 1.

Desalniettemin heeft het vierde een uitstekend seizoen achter de rug. 7 overwinningen en 43 bordpunten.


09-04-2003 08:31 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller