Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Bugreport en status
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (4): [1] 2 3 next » ... last » Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Bugreport en status Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hieronder een overzicht van de problemen en bugs met betrekking tot het forum. Deze lijst zal zo nu en dan worden bijgewerkt.

In- en uitloggen
Omschrijving: Bij in- en uitloggen willen nog wel eens eigenaardige warnings of errors afgebeeld worden.
Status: Wordt onderzocht.

======================================

Scrollbalken
Omschrijving:Wanneer je met de muis een submenu van een menu bovenaan de pagina bekijkt, lijken de scrollbalken een 'zeer grote pagina' weer te geven. Dit probleem speelt alleen met Internet Explorer.
Status: Opgelost.

Sanders forum
Omschrijving: De door Sanders forum gebruikte style werkt niet goed, waardoor dit subforum niet toegankelijk is. Vermoedelijk is er een probleem met de templates.
Status: Opgelost.

Pad naar subforum/draad
Omschrijving:In het pad naar een subforum of draad (bovenaan een forumoverzicht of draad) staan de links tegen elkaar en mist het '»' teken om ze te scheiden.
Status: Opgelost.

Missende link in zoekresultaten
Omschrijving: Wanneer je zoekt naar recente posts van iemand, dan mist de link/button naar de betreffende draad waar de post in voorkwam.
Status: Opgelost.

AIM Icoontje
Omschrijving: Het AIM icoontje en bijbehorende link wordt in de ledenlijst niet afgebeeld.
Status: Opgelost.

Niewsitems
Omschrijving: Nieuwsitems moeten nu in een subforum 'Nieuws' staan, dat is lastig en verwarrend.
Status: Opgelost.

Edit Thread
Omschrijving: Wanneer een Thread geupdate wordt, blijft de post die aan de Thread gekopeld is, onveranderd.
Status: Opgelost.

JavaScript Menu
Omschrijving: Wanneer een bezoeker JavaScript disabled had, werd geen alternatief aangeboden.
Status: Opgelost.

Tabellensellectie
Omschrijving: Bezoekers moesten eerst een tabel selecteren, en daarna op 'ga' drukken.
Status: Opgelost. Merk op dat voor niet JavaScriptgebruikers de optie gebleven is.

Eventuele problemen met het forum die hier niet bij staan kun je in deze draad melden.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

23-08-2003 19:55 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kan het zijn dat de portal-pagina en het forumoverzicht verschillende timeouts gebruiken voor leden online? Ik had net 3 leden online op de portal, en slechts 1 in het forumoverzicht.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

27-08-2003 13:04 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Kan het zijn dat de portal-pagina en het forumoverzicht verschillende timeouts gebruiken voor leden online? Ik had net 3 leden online op de portal, en slechts 1 in het forumoverzicht.

Dat lijkt me niet.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-08-2003 14:12 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vreemd. Beide meermalen gerefreshed met hetzelfde resultaat. Verder niet echt boeiend.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

27-08-2003 14:51 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Vreemd. Beide meermalen gerefreshed met hetzelfde resultaat. Verder niet echt boeiend.

Dat zeker niet. Volgens mij is het zo dat een wbb_global standaard users gedeleted worden als ze te lang off zijn.

Maar als er daar minder getoond worden dan in de database staan, dan kan er wel een verschil zijn. Kortom: als jij het wilt veranderen hoor ik graag na welke tijd ik ze niet meer moet tonen, dan regel ik dat.

Quote

Verder niet echt boeiend.

Knipoog Grijns Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-08-2003 15:03 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hee, het maakt me echt niet uit hoor. Ik verwachtte dezelfde gegevens op beide plaatsen, maar ik kan er verder niet mee zitten. Knipoog

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

27-08-2003 15:15 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

mbt Sanders Forum... misschien zinvol om te vermelden dat de problemen er alleen zijn bij de index van het forum. Alle andere pagina's werken goed met die style. Wel vreemd dat het script dan zegt dat er de laatste 1000 dagen geen threads waren.

Mbt de menu's van de site.. Ik heb even gespiekt... de voor de site gebruikte menu's lijken een aangepaste versie te zijn van CoolMenus van www.dhtmlcental.com. De menu's die die site gebruikt functioneren best wel goed... belangrijkste verschillen zijn dat de scrollbars zich normaal gedragen, de menu's sluiten als je je muis ergens anders plaatst en de icoontjes voor submenu's lijken bij ons te missen. Hebben deze verschillen te maken met het aanpassen van code, of gebruiken wij gewoon een oudere versie?

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

29-08-2003 17:25 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Misschien zinvol om te vermelden dat de problemen er alleen zijn bij de index van het forum. Alle andere pagina's werken goed met die style. Wel vreemd dat het script dan zegt dat er de laatste 1000 dagen geen threads waren.

Aan main.php ben ik niet geweest. En als je ander subforum op die style zet gebeurt hetzelfde...

Quote

Ik heb even gespiekt: de voor de site gebruikte menu's lijken een aangepaste versie te zijn van CoolMenus van www.dhtmlcental.com. De menu's die die site gebruikt functioneren best wel goed. (..) Hebben deze verschillen te maken met het aanpassen van code, of gebruiken wij gewoon een oudere versie?

Ik heb mijn versie van het menu van de website van CH [Studievereniging Christiaans Huygens]. En ben niet aan de code geweest. Ik vermoed dat het een cobinatie is van de door jou genoemde oorzaken [verschil in versie en aanpassingen]. Van mij mag natuurlijk gewoon een nieuwere versie gebruikt worden.

En ik weet dat het een gewaagde vraag is: Sander zou jij het nieuwe menu willen installeren?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

29-08-2003 18:39 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Aan main.php ben ik niet geweest. En als je ander subforum op die style zet gebeurt hetzelfde...
Dat zou dan board.php of de daarbij betrokken templates moeten zijn, want alle threads doen het goed met die style, alsmede main.php. Deze style deed het eerder toch gewoon goed, ook op delftseschaaksite.nl?

Quote

Originally posted by Corniel
En ik weet dat het een gewaagde vraag is: Sander zou jij het nieuwe menu willen installeren?
Ik zal s kijken hoe dat zaakje werkt. Knipoog

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

29-08-2003 20:16 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

PS: het zou misschien handig zijn om die style eens te testen met templates van een andere style, om de mogelijke oorzaken enigszins in te dammen. Ik zou alleen niet weten hoe ik een andere folder voor die style moet aangeven... styles kunnen momenteel niet ge-edit worden.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

30-08-2003 10:27 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
En ik weet dat het een gewaagde vraag is: Sander zou jij het nieuwe menu willen installeren?
Done. Ik hoop geheel naar wens. Knipoog

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

30-08-2003 20:11 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

He Sander, de nieuwsitems [goed idee van je trouwens] werken nu precies het zelfde als [important] markers. Iemand die dat mag doen, mag ook zeggen wel of geen nieuws. De nieuwssubfora ga ik dan ook weer opheffen...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-09-2003 08:12 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat zou al een hoop in de chaos moeten schelen. Glimlach

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

26-09-2003 09:04 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Dat zou al een hoop in de chaos moeten schelen. Glimlach

Yep Lach Draaiend hoofd Lach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-09-2003 09:31 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er staat nu wel ineens Last Post (Guest)
01.01.1970, 01:00 in het forum overzicht. (Ik zie nergens een guest posts.)

Edit: na deze post niet meer. Glimlach

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

26-09-2003 09:52 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Er staat nu wel ineens Last Post (Guest)
01.01.1970, 01:00 in het forum overzicht. (Ik zie nergens een guest posts.)

Edit: na deze post niet meer. Glimlach

Dit komt omdat ik een berichtje twee keer postte en het daarna uit de DB haalde....

Quote

Originally posted by Renato
Kleine aanpassing? Interne competite: regelment = reglement.

Oplgelost [wel op de goedel locatie posten aub].

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

30-09-2003 19:39 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

... dacht dat dit alleen over het forum ging :)

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

30-09-2003 22:56 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Dit komt omdat ik een berichtje twee keer postte en het daarna uit de DB haalde....
Vreemd, dat effect heb ik bij het verwijderen van berichten nog niet eerder gezien.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

01-10-2003 11:16 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De draad over de massakamp tegen de Westlandse selectie (In Algemeen) is bij mij helemaal leeg? Zelfs het eerste bericht is er niet. De index geeft wel een onderwerp en vier antwoorden aan.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

01-10-2003 13:40 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Renato
De draad over de massakamp tegen de Westlandse selectie is bij mij helemaal leeg?

Niet alleen bij jou. Huil Ik heb iets doms gedaan. Toen ik de nieuwsfora heb opgeven heb ik sommige draden niet via het forum verplaatst, maar via een database cms. Ik dacht: dat gaat vast sneller.

En dat klopt het gaat sneller... mis wel te verstaan. Zo is ook de draad over de eerste wedstrijd van DSC3 verloren gegaan. Ik biedt hier mijn oprechte excuses voor aan en beloof in de toekomst nog meer zorg en zorgvuldigheid te betrachten. Boos Huil Boos

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-10-2003 22:31 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Pages (4): [1] 2 3 next » ... last »  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller