Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2002-2003 » December
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1145

December Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het spijt me, dat er in december weinig voortgang geboekt kan worden met de interne.
Kolder en kerstschaak en nog twee speciale activiteiten.
Ik vind gewoon interne best aantrekkelijk, afwisseling kan teveel zijn.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

22-11-2002 13:05 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4462

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by winfvdm
Het spijt me, dat er in december weinig voortgang geboekt kan worden met de interne.
Kolder en kerstschaak en nog twee speciale activiteiten.
Ik vind gewoon interne best aantrekkelijk, afwisseling kan teveel zijn.

Tja, daar ben ik het wel een beetje mee eens. Aan de andere kant: velen zitten kwa tijd een beetje krap rond deze dagen. Frons

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-11-2002 17:22 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller