Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Vanaf donderdag 12 januari het 19e Open Prometheus Kampioenschap
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Vanaf donderdag 12 januari het 19e Open Prometheus Kampioenschap Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Donderdag 12 januari zal het Open Prometheus Kampioenschap voor de 19e keer georganiseerd worden. Voor meer informatie: www.delftseschaaksite.nl/toernooi/opk.

Deelnemende DSC-ers

A-groep

  • Ted Barendse
  • Arend van Dop
  • Dolf Beltz
  • Hora Vlam
  • Koert ter Veen
  • Willem-Jan van den Broek
  • Arno Wiersma
  • René van Alfen
  • Simon Broos


B-groep
  • Nadeem Taverne
  • Jack Duijvestijn
  • Martin Neuteboom
  • Jan-Pieter de Vries
  • René Torenstra
  • Diederik van Heijgen
  • Annamaria Dokman
  • Gerrit Bussmann
  • Kees Venema
  • Lito van Reede
  • Rob Scherpenisse
  • Ernst Hanewald
  • Leo Zuijdgeest
  • Gino Lobato

This post has been edited 7 time(s), it was last edited by Untagonklik on 11-02-2006 at 22:02.

16-11-2005 11:02 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Neuteboom Neuteboom is a Male
forumlid




geregistreerd: 08-06-2004
aantal berichten: 9

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Prettig dat er reclame voor dit toernooi wordt gemaakt. Zeer interessant voor de vele DSC-ers die jaarlijks meedoen.
Zomaar een opmerking: Onder "reglement" staan op deze DSC-site volgens mij enkele onterechte c.q. overbodige punten nl. de nrs. 7, 8 en 9.
Ook lees ik op de Prometheus-site dat je de eerste avond om 19.30 uur wordt verwacht.
Ik heb me al aangemeld.

17-11-2005 15:00 Neuteboom is offline Search for Posts by Neuteboom Add Neuteboom to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 01-03-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heb inmiddels ook een bevestiging van mijn aanmelding gekregen.

__________________
I play against pieces

20-11-2005 11:28 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zie nu vijftien DSC-ers op de aanmeldlijst staan. Zouden we het aantal van twintig van vorig seizoen weer gaan halen?

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

02-01-2006 11:53 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Opvallend trouwens het grote aantal DSC-ers dat Prometheus met plezier als Prometheus lid opvoert. Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-01-2006 11:56 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Opvallend trouwens het grote aantal DSC-ers dat Prometheus met plezier als Prometheus lid opvoert. Grijns


Tsja, geef ze eens ongelijk, dat doen wij ook! Of moet ik mensen als Martin en Nadeem uit het lijstje DSC-ers schrappen? Knipoog

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

02-01-2006 13:50 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Neuteboom Neuteboom is a Male
forumlid




geregistreerd: 08-06-2004
aantal berichten: 9

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lekker belangrijk !
Prometheusleden zijn door de organisatie vrijgesteld van inschrijfgeld. Prometheus-dubbelleden krijgen korting op het inschrijfgeld.
Het scheelt dus ook geld. Toch nog een argument om van twee verenigingen lid te zijn.

02-01-2006 14:49 Neuteboom is offline Search for Posts by Neuteboom Add Neuteboom to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Inderdaad 'lekker belangrijk', vandaar ook de Grijns... Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-01-2006 15:04 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Mag ik inzetten? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Uitslag laatste partij in groep B aan het hoogste bord: remise...wie gaat de weddenschap aan en zet op iets anders in? Tong

30-03-2006 15:38 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

RE: Mag ik inzetten? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Elguapo
Uitslag laatste partij in groep B aan het hoogste bord: remise...wie gaat de weddenschap aan en zet op iets anders in?


Tja, het zou zomaar kunnen dat het remise wordt... (Hoewel René er misschien gewoon voor gaat)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

30-03-2006 16:03 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

met een easy draw 150 eetjes binnen halen of voor de winst gaan en risico lopen om minder dan de helft ofzo te winnen...ik zou het wel weten Tevreden

31-03-2006 18:14 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als één van de mensen op bord twee wint moet ik volgens mij ook winnen Glimlach

Ik speel altijd op winst. Mocht remise volstaan ben ik overigens niet te beroerd om in gewonnen stelling remise te accepteren Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

31-03-2006 19:20 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller