Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2005-2006 » DSC8 pakt vast anderhalf punt tegen Vogelwijk 3
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSC8 pakt vast anderhalf punt tegen Vogelwijk 3 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Door miscommunicatie binnen Vogelwijk kwamen twee tegenstanders van DSC8 een week eerder. DSC was de beroerdste niet en bood ze nu al twee tegenstanders aan. Ger Bussmann speelde remise en Corniel Nobel versloeg zijn tegenstander.

De mannen van Bart Vlasblom mogen de klus volgende week afmaken.

21-03-2006 09:46 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Da's wel een sterk staaltje miscommunicatie zeg!

21-03-2006 10:03 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De wedstrijd is in september al een week vooruit geschoven. Dat heeft de wedstrijdleider van Vogelwijk schijnbaar niet goed communiceerd met zijn teamleiders. Zodoende.

Maar goed wij staan vast met 1½-½ voor.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-03-2006 10:34 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op wiens verzoek was de wedstrijd verschoven? Glimlach

21-03-2006 11:21 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Geen idee...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-03-2006 11:28 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Arnout Arnout is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 23-10-2002
aantal berichten: 116

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Welke borden hebben jullie gespeeld? Ik schrok trouwens ook wel een beetje toen ik het las op de haagse schaaksite (daar is het niet veranderd namelijk) Maar aangezien ik geen email had gehad van onze oplettende teamleider ging ik er maar van uit dat we niet hoefden 8)

21-03-2006 12:44 Arnout is offline Send an Email to Arnout Homepage of Arnout Search for Posts by Arnout Add Arnout to your Buddy List
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
Op wiens verzoek was de wedstrijd verschoven? Glimlach


Verzoek was gekomen van de wedstrijdleider externe.
Bij aanvang van het seizoen toen de wedstrijdkalender bekend werd constateerde ik dat er tussen 2 wedstrijden van DSC8 maar 13 dagen zat, terwijl dit volgens de reglementen 15 dagen moet zijn.
Vorige wedstrijd was 7 maart, de wedstrijd tegen Vogelwijk stond gepland op 20 maart.

Ik heb hier de HSB wedstrijdleider over verwittigd en aangegeven dat 27 Maart een goed alternatief was.
Hierop kreeg ik van de HSB te horen dat de voorgestelde datum geaccepteerd was door de tegenstanders waarop ik de teamleider, DSC8 had ingelicht dat de wedstrijd naar 27 maart was verplaatst.

Echter de HSB site was nooit aangepast en naar gisteren bleek waren ook de tegenstanders niet op de hoogte gebracht.
Met dank aan Rick Plomp, die er mij nogmaals op wees, heb ik gisteren via hun wedstrijdsecretaris, in ieder geval 6 spelers van Vogelwijk kunnen verwittigen dat de wedstrijd verplaatst was, alleen 2 spelers konden niet bereikt worden.

21-03-2006 14:45 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Arnout
Welke borden hebben jullie gespeeld? Ik schrok trouwens ook wel een beetje toen ik het las op de haagse schaaksite (daar is het niet veranderd namelijk) Maar aangezien ik geen email had gehad van onze oplettende teamleider ging ik er maar van uit dat we niet hoefden 8)


Er is gespeeld op de wit borden 4 en 6.

21-03-2006 14:46 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Bart Vlasblom Bart Vlasblom is a Male
dsc teamleider


geregistreerd: 18-10-2002
aantal berichten: 5

oplettend Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Arnout
... Ik schrok trouwens ook wel een beetje toen ik het las op de haagse schaaksite (daar is het niet veranderd namelijk) Maar aangezien ik geen email had gehad van onze oplettende teamleider ging ik er maar van uit dat we niet hoefden 8)


Ja! jullie hebben 2x mail van mij over de aangepaste datum gehad; in oktober en op 2 feb nog eens, ergo: ik verwacht het volledige team (minus Ger en Corniel) in topconditie achter de borden op 27/3!
deze twee overigens bedankt voor hun flexibiliteit & voor het behaalde resultaat!

groeten van OTB (oplettende teamleider bart)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Bart Vlasblom on 23-03-2006 at 15:43.

23-03-2006 15:42 Bart Vlasblom is offline Send an Email to Bart Vlasblom Search for Posts by Bart Vlasblom Add Bart Vlasblom to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller