Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2005-2006 » Externe Maandag 27 februari
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Externe Maandag 27 februari Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC3 speelt komende maandag haar uitwedstrijd tegen HSV in ons eigen clubgebouw!!
Reden hiervoor is dat wegens droevige omstandigheden het clubgebouw van HSV niet OPEN is.

De wedstrijd DSC5 - WSC 3 is wegens het Carnavalsgevoel van de studenten verplaatst naar 13 maart.

De wedstrijd DSC7 - Bobby Fisscher 2 wordt gewoon komende maandag gespeeld.

Naast deze strijd in de HSB competitie speelt het KNSB bekerteam haar 2e ronde tegen het geduchte team van WSC. We spelen een uitwedstrijd, dus kunnen pas aan het eind van avond vernemen wat de uitslag is.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Dolf on 24-02-2006 at 16:06.

24-02-2006 09:49 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

het is dat arno het draadje van de interne meteen heeft gesloten, dus daarom post ik het hier:


ik zie staan Mark Versteegh oneven, maar als het goed is loopt die nu dronken te verkondigen dat het best leuk is over straat te lopen als flitspaal...

(zou ik ook gaan doen, maar ging last minute niet door

en ja ik ben dus onwijs jaloers) Knipoog


Maar goed, volgens mij moet hij dus niet ingedeeld worden.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

27-02-2006 19:22 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller