Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2005-2006 » Maandag 19 december Kolderschaak
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Maandag 19 december Kolderschaak Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het eind van het kalenderjaar komt altijd te snel, maar dat heeft ook zijn prettige kanten: komende maandag (19 december) wordt weer het traditionele kolderschaak gehouden! Spelleider Boudewijn Boogaard is al maanden in voorbereiding om een aantal afwijkende vormen van schaken te bedenken, waarop hij de vele deelnemers die avond weer zal verrassen.



Gaan pionnen recht of schuin, is het schaakbord een cilinder, zijn er nachtruiters, of zitten er valkuilen op het bord, elke partij (waarschijnlijk zeven ronden) die we spelen gelden weer andere regels! Welke? We zullen het maandag weten.
De twee hoogstgeplaatste spelers na zeven ronden spelen om de titel tegen elkaar Can I. Met name voor de toeschouwers is dit een spektakel!

Lukt het de winnaars van vorige jaren, Walter Anema, Jan-Pieter de Vries, of Marten Wortel om hoge ogen te gooien? Of zal een nieuwe ster in de traditionele Can I-finale de kolder-titel pakken?

Voor de nummers een en twee is er een kerststol te verdienen! Voor iedereen is er gezelligheid, kerstkransjes, spanning, verrassing en amusement.

Het kolderschaak begint om ongeveer 20.00 uur.

13-12-2005 13:07 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Nu al honger. Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Geweldig.
Kan ik in 1 avond een heel jaar goedmaken?
Bijna wel, leuk wordt het zeker.

Kom op, zet je beste handje voor !

Als je verliest kan je gewoon zeggen dat je er niets van begreep en als je wint, dan kan je dat nog steeds zeggen.

Tip als je tegen Marten speelt: Lh6-c1 ziet hij niet!

Tip als je tegen Walter speelt: Geniet!

Tip als je tegen Jan-Pieter speelt: Winnen!

Tip als je tegen Ted speelt: Je denkt dat hij goed is in toren-eindpelen, maar pas op voor stukken met dubbelfunctie.

Tip als je tegen Boudewijn speelt: Hij is de scheidsrechter, je zit verkeerd.

13-12-2005 20:43 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het lijkt me hartstikke leuk, kolderzchaak, maar kan er helaas toch niet bij zijn. Ik kan niet (op een fatsoenlijke manier) onder een bijeenkomst van mijn werk uit maandagavond.... Frons Iedereen veel plezier en volgend jaar hopelijk beter!!

18-12-2005 11:52 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb voor de gelegenheid maar eens een postertje geklust... Grijns Lach Grijns

Dat verdiende Boudewijn wel.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

18-12-2005 14:02 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller