Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2005-2006 » Donderdag 9 december partij vooruit tussen DSC5 en Pomar 1
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Donderdag 9 december partij vooruit tussen DSC5 en Pomar 1 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vanavond wordt de eerste partij tussen DSC5 en Pomar 1 gespeeld. Marco zal het in het Denksportcentrum opnemen tegen een speler van dit team.

Waarschijnlijk overbodig, maar toch verplicht; is er iemand op de club vanavond die bevoegd is om scheidsrechter te zijn (en dit ook wil) ?

08-12-2005 17:19 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben er zowiezo, dus als het nodig is houd ik wel een oogje in het zeil. Maar ik vermoed dat er wel meer arbiters aanwezig zullen zijn.

Overigens neem ik aan dat de partij om 19:45 uur begint? Dan zal ik wel ongeveer de enige zijn die er is...

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

08-12-2005 17:25 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zal er op tijd zijn, en bedankt voor het aanbodGlimlach

08-12-2005 18:19 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het eerste punt is binnen!!

08-12-2005 23:30 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, jongens, het staat 1-0.

Met bloed, zweet en tranen weliswaar, maar a la.
De Pomar-speler in kwestie had veelal het initiatief, en dacht vooral veel sneller na. Gevolg:
op een gegeven moment had ik 20 minuten en hij een uur en 20 minuten.

Inmiddels was de stelling toen in een eindspel geraakt met een lichte plus voor mij, maar als hij z'n tijd goed zou gebruiken zou hij me waarschijnlijk wel kunnen truuken, het was af en toe best gecompliceerd. Dat deed hij niet, en zo gaf hij plots een pion weg, en later weer 1.

Toen hij een vrijpion van mij via een grap WEL had kunnen slaan, had hij alsnog remise kunnen maken, maar toen hij die optie miste, was het over.

Anyway, 1-0, aan de rest om het af te maken.

De reden van mijn afwezigheid: het organiseren van een groot feest op m'n studentenvereniging...mochten mijn teamgenoten het duel winnend afsluiten, dan zij daar van harte welkom!! (Anders trouwens ook) Knipoog

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

10-12-2005 00:19 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een goed begin...

Klasse Marco!

12-12-2005 13:18 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller