Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2005-2006 » Simultaan clubkampioen Gert Legemaat op maandag 22 augustus
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Simultaan clubkampioen Gert Legemaat op maandag 22 augustus Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op maandag 22 augustus aanstaande organiseert DSC de jaarlijkse simultaan aan het begin van het nieuwe schaakseizoen. Dit jaar wordt de simultaan gegeven door clubkampioen Gert Legemaat. Deze zal het opnemen tegen ongeveer 25 a 30 spelers. Iedereen kan hieraan meedoen.
Naast de simultaan wordt er voor geïnteresseerden een open snelschaaktoernooi gehouden. En uiteraard is vrij schaken ook mogelijk.

Er wordt gespeeld in de vaste speelgelegenheid van DSC, duWo Denksportcentrum, Zusterlaan 114, naast de Sebastiaanbrug.

Aan de simultaan en het snelschaken kan iedereen meedoen, deelname is gratis.
Wil je meedoen, dan dien je uiterlijk 20.15 uur aanwezig te zijn. Vooraf aanmelden hoeft dus niet! Toeschouwers zijn uiteraard van harte welkom!

Inlichtingen: Ted Barendse 015-2141753, 06-42140566

Degenen die meer willen weten van DSC, of geïnteresseerd zijn in de interne competitie van de club (die begint op maandag 12 september) of andere activiteiten, kunnen voor informatie of aanmelding elke maandagavond terecht in het Denksportcentrum.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Corniel on 18-08-2005 at 09:45.

18-08-2005 09:31 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ben je er klaar voor, Gert? Die hongerige meute genadeloze DSC-Schakers die denkt meer kans te hebben je collectief te slachten dan per persoon in de competitie? Grijns

*geluid van messen die geslepen worden*

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

18-08-2005 21:36 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

Ja, ik ben er klaar voor Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mmmm, collectief geslacht worden. Dat klinkt mijn masochistische kant als muziek in de oren Lach

Maar serieus, om 23.30 uur uiterlijk heb ik de vloer aangeveegd en 80 % binnengehaald Knipoog

__________________
Homo Caïssapiens

18-08-2005 23:05 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
Koert Koert is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 30-09-2003
aantal berichten: 68

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De ware kampioen Koel

De reactie van Gert is er een van de ware kampioen.

Hij heeft mij bang gemaakt en ik durf niet meer mee te doen. Baby

Ik kom wel even kijken om te bezien hoe mijn clubgenoeten er voor zorgen dat het percentage beneden de vijftig wordt. Grijns

21-08-2005 11:28 Koert is offline Search for Posts by Koert Add Koert to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller