Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » 8 t/m 10 juli Nova College Weekendtoernooi Haarlem
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

8 t/m 10 juli Nova College Weekendtoernooi Haarlem Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dit weekend spelen 6 DSC-ers in Haarlem. Het gaat om een weekendtoernooi van zes ronden volgens het zwitsers systeem. Er wordt gespeeld in één groep. Eén bye is tijdens de eerste vier ronden mogelijk, als dit bij inschrijving kenbaar is gemaakt.

website
www.panni.nl/nova2004

resultaten ronde 1
Chiel van Oosterom 1
Joram op den Kelder 1
Marco Anink 0
Martin Glimmerveen 0
Joost Michielsen en Diederik van Heijgen bye

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 09-07-2005 at 15:37.

08-07-2005 23:46 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Ronde 2 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de tweede ronde heeft Joram op den Kelder het niet weten bol te werken tegen IGM Sergey Tiviakov.

Chiel, Joost en Martin wonnen. Diederik verloor van de sterke Rob Konijn. En Marco verloor ook, maar dan van een op papier duidelijk zwakkere tegenstander. Wordt vervolgd.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 09-07-2005 at 17:21.

09-07-2005 15:44 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Ronde 3 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Chiel heeft verloren van IGM Erik van den Doel.

Joost heeft gewonnen, net als Marco en Diederik. Joram speelde remise, en Martin verloor. Wordt vervolgd.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-07-2005 17:54 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Ronde 4 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Joost verloor van Roi Miedema
Diederik verloor van talent Bram ter Schegget
Marco won van een iets mindere tegenstander
Martin speelde remise tegen een betere tegenstander...(fide 2154 geloof ik)
Chiel had een bye
en Joram won...

10-07-2005 00:26 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Ronde 5 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De vijfde ronde was niet bijzonder succesvol voor de DSC-ers. Joost speelde remise, en Chiel won (van Dave Kent, een jaarlijkse bezoeker van het Open Prometheus Kampioenschap dus bij velen wel bekend denk ik). Maar zowel Joram, Marco, Diederik als Martin verloren.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

10-07-2005 17:25 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller