Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » DSC en de wereld
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

DSC en de wereld Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gelezen op Utrechtschaak:

"De site van DSC is inderdaad wel een voorbeeld voor andere clubs (al zal DSC een meer dan gemiddeld aantal techneuten onder de leden hebben). "

02-03-2005 14:08 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik had dat ook gelezen, maar ik zou persoonlijk (er zijn hier techneuten genoeg die begrijpen hoe het werkt Knipoog ) [quote ]-blokken omheen zetten:

Quote

Akomstig van Dimitri Reinderman op utrechtschaak.nl

De site van DSC is inderdaad wel een voorbeeld voor andere clubs (al zal DSC een meer dan gemiddeld aantal techneuten onder de leden hebben). (..)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-03-2005 15:05 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De site wordt wel vaker positief genoemd:

Quote

afkomstig van het forum van schaaklog.nl
De site van Tim Krabbe is natuurlijk ook het regelmatig bezoeken waard. Maar volgens mij bedoelt Simone clubwebsites. Nu hangt dat net als een clubblad voornamelijk af van de tijd die een vrijwilliger erin steekt, en voor de rest van de medewerking van andere leden. De website van DSC is wel een goeie: ziet er mooi uit en wordt vaak bijgewerkt.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

02-03-2005 15:16 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ach ja, als je je zolang mag genieten van de weelde die de DSC-website heet, dan valt het je haast niet meer op welk een pareltje we hier hebben. Lof voor de beheerders van de website!

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

07-03-2005 01:26 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 963

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vorig jaar heeft DSC een prijs gewonnen voor het beste (schaak-)clubblad van Nederland.

Er is (was?) volgens mij ook een competitie uitgeschreven voor de club met de beste website. Er staat mij bij dat ASV (Arnhem) die de laatste keer heeft gewonnen.

In mijn ogen hebben we de beste website van Nederland (maar ik ken natuurlijk niet alle websites, en ben ook nauwelijks objectief natuurlijk). We kunnen m.i. dus ook met grote kans op succes gaan voor die titel.

Wellicht weet de webredactie (Corniel Nobel, Ano Wiersma, Rene Torenstra en Sander van Gennip) meer over deze competitie?

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

07-03-2005 11:44 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ten eerste: is het al weer twee jaar geleden dat wij de prijs voor het beste clubblad wonnen (wat praten mensen elkaar toch weer lekker na).

Daarnaast is er geen officiële wedstrijd gaande voor zover ik weet, wat niet wegneemt dat ik onze kansen zeer groot acht, mocht er daadwerkelijk een wedstrijd komen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-03-2005 11:48 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

DSS als bron Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Rond het overlijden van Nico ’t Hoen viel me het volgende op:

http://www.schrijvers.nl/rsbarchief/nicothoen.htm

Zowel de gebruikte portretfoto als de scan van de rouwkaart zijn rechtstreeks 'gejat' van onze site. (een bronvermelding was netjes geweest)

Gelukkig staat er onderaan dit archiefartikel wel een verwijzing naar onze website.

Dimitri Reindermans hobbyproject www.schaaklog.nl is al eerder genoemd, maar is nogmaals het vermelden waard: www.schaaklog.nl/rss
Zoals te zien is, staat onze rss-newsfeed daar tussen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-03-2005 11:53 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Teun Teun is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 25-06-2003
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

So what?!

07-03-2005 22:47 Teun is offline Send an Email to Teun Homepage of Teun Search for Posts by Teun Add Teun to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller