Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Vragen?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Vragen? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Legemaat
Binnenkort schiet ik je nog een keer aan
aan de bar, heb nog een paar vraagjes.


U wilt nie weten hoevaak me dit dus overkomt... Maar mensen, als u vragen heeft, stel ze gerust, hier!

Ten eerste zal het voor velen geruststellend werken om te bemerken dat ze niet de enige zijn die met die vraag zitten. Uit ervaring kan ik u inmiddels vertellen dat velen niet die kennis bezitten omtrent onze site, forums, internet in het algemeen en wat niet meer...

Ten tweede, er zijn meer admins dan ik alleen. Daar lijken sommingen zich niet van bewust...

Ten derderde als vragen publiekelijk worden gesteld hoeven wij - de admins - ze niet honderd keer maar slechts een maal te bantwoorden.

Dus barst lost, met al uw vragen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

10-11-2004 11:31 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Slechts één vraag houdt me bezig: waarom koos ze voor hem?!

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

10-11-2004 13:34 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra
Slechts één vraag houdt me bezig: waarom koos ze voor hem?!


Misschien omdat hij niet schaakte? Knipoog
Of omdat zij geen affiniteit had met de nucleaire capaciteit van Indonesische sambal oelek? Grijns

__________________
Homo Caïssapiens

10-11-2004 15:23 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heren, gedraag u!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

10-11-2004 16:17 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Shh, Corniel...
Hij noemde me een schaker! Grijns
*zucht*

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

11-11-2004 01:56 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

3x? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

OK heren op gevaar af naar de bekende weg te vragen en/of mijn domheid te etaleren volgen hier 3 vragen van mijn kant:

1. Ik wil graag "schaakgoeroe" blijven. Klinkt lekker onafhankelijk en esoterisch. Maar de deadline (75 mails) nadert met rasse schreden. Ik heb niet zo´n ambitie om "DSC-verslaggever" te worden maar het systeem is zeker onverbiddelijk. Of valt hier toch een mouw aan te passen?

2. Over het eventueel kiezen voor een andere avatar. Is ook hier een mogelijkheid tot een soort "preview"? Kijken of het resultaat je bevalt en pas daarna de knoop doorhakken? Ik heb laatst wat zitten klooien met de knoppen "submit" en "reset" waarna ineens m´n avatar weg was wat niet de bedoeling was.

3. Betreffende het onderschrift (=signatuur). Is er een truc om de letters een slag kleiner te maken?

__________________
Homo Caïssapiens

13-11-2004 18:41 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Legemaat
1. Ik wil graag "schaakgoeroe" blijven. Klinkt lekker onafhankelijk en esoterisch. Maar de deadline (75 mails) nadert met rasse schreden. Ik heb niet zo´n ambitie om "DSC-verslaggever" te worden maar het systeem is zeker onverbiddelijk. Of valt hier toch een mouw aan te passen?
Ik geloof dat dat wel mogelijk is, bij deze.

Quote

Originally posted by Legemaat
2. Over het eventueel kiezen voor een andere avatar. Is ook hier een mogelijkheid tot een soort "preview"? Kijken of het resultaat je bevalt en pas daarna de knoop doorhakken? Ik heb laatst wat zitten klooien met de knoppen "submit" en "reset" waarna ineens m´n avatar weg was wat niet de bedoeling was.
Ik vrees dat dat niet mogelijk is. Ik kan het wel aanraden om je huidige avatar ergens te bewaren alvorens hem te veranderen (rechtermuis op het plaatje, bewaren als..), dan kun je hem eventueel redelijk snel weer terugzetten.

Quote

Originally posted by Legemaat
3. Betreffende het onderschrift (=signatuur). Is er een truc om de letters een slag kleiner te maken?
Jazeker, als je de tekst tussen [ SIZE=1] ... tekst hier ... [/SIZE] zet komt het allemaal goed.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

13-11-2004 19:06 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hartelijk dank Sander!
Met name je antwoord op vraag 1 ben ik erg blij mee.

__________________
Homo Caïssapiens

13-11-2004 23:06 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller