Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2003-2004 » Gert Legemaat winnaar Grand-Prix Rapid-cyclus 2004
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Gert Legemaat winnaar Grand-Prix Rapid-cyclus 2004 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Al jaren organiseert DSC een rapid-cyclus. De achtste editie van de cyclus werd gewonnen door Gert Legemaat. Hij bleef de concurrentie liefst een vol punt voor.

Op vijf avonden gedurende het seizoen kan men meedoen aan de Grand Prix Rapid-cylcus. De beste 3 resultaten van iedere speler tellen mee in de eindstand. De eerste avond werd gewonnen door Richard Oranje, die daarmee uiteraard ook de kop nam in het algemeen klassement.

Gert Legemaat sloeg echter op de derde en vierde avond keihard toe. Beide avonden schreef hij op zijn naam, waarmee hij de koppositie stevig in handen nam.

Gert wist dat hij de laatste avond aan 3½ punt wel genoeg zou hebben om de titel te grijpen. Toen de naaste concurrent (Hora Vlam) vroegtijdig onderuit ging wist Gert genoeg. Hij eindigde de laatste avond op 3½ punt door een nederlaag in de laatste ronde. Maar voor Gert deed dat uiteraard niet ter zake: hij wist zich verzekerd van de algemene titel. Hij volgt hiermee Joost Hoogendoorn op, die de afgelopen twee cycli won.

code:

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-07-2004 15:44 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gefeliciteerd Gert. Ik moet mijn eerste GP nog winnen en jij wint er twee op rij. Petje af. Een verdiende overwinning in de cyclus. Halleluja

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

06-07-2004 01:17 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

laatste ronde kon ik helaas niet, zodat gert al vrijwel zeker was van de titel. Ook de sponsor van harte bedankt natuurlijk !

07-07-2004 16:43 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wie was dat ook alweer? (grapje!)

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

08-07-2004 12:30 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Komt er ook nog een complete eindstand?
Toch eens kijken hoe hoog ik met mijn 11 punten sta Tong

10-07-2004 12:34 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller