Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Test met totale stand van de competitie 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Lars Visser Lars Visser is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 13-03-2020
aantal berichten: 236

Test met totale stand van de competitie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb op de site zojuist een nieuwe pagina gepubliceerd onder het menu van de interne competitie. De pagina is te benaderen via het menu en dan "Stand (test)" en ook als je klikt op de interne competitie vind je de pagina via "interne stand".

Deze nieuwe pagina bevat een overzicht van alle gespeelde ronden, met uitslagen, standen, absenties etc.. Om de pagina te kunnen benaderen is het wellicht nodig om de cache van je browser te legen. Mocht je hem niet zien klik dan even op ctrl + f5.

Het doel van de pagina is om de interne competitie inzichtelijker te maken voor iedereen. Het is in de toekomst mogelijk om te kijken waar je punten vandaan komen, of je absenties goed bijgehouden zijn en om in een oogopslag te zien hoe jouw competitie is verlopen.

De pagina gebruikt nu nog default opmaak en past dus niet binnen de huisstijl van DSC. Dat is iets waar ik in de nabije toekomst nog aandacht aan ga besteden. Mijn idee is dat deze pagina op termijn de tussenstand pagina gaat vervangen.

De laatste tijd kost het mij, met alle andere dingen waar ik mee bezig ben, steeds meer energie om de tijd te nemen om de standaard administratieve handelingen van de interne competitie te doen. Zeker in de periode met Prinsenstadvoorbereidingen nu resulteert dat in een grote achterstand met het publiceren van de standen. Met deze nieuwe pagina wordt publicatie voor mij een stuk eenvoudiger en ik hoop zo ook voor toekomstige wedstrijdleiders het werk makkelijker te maken.

Een directe link naar de nieuwe pagina is hier te vinden: Interne Competitie

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Lars Visser on 25-03-2024 at 18:57.

25-03-2024 18:56 Lars Visser is offline Send an Email to Lars Visser Search for Posts by Lars Visser Add Lars Visser to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Tijd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij drie verschillende schaakverenigingen (waaronder DSC) heb ik enige tijd de Interne competitie mogen leiden.
Ook mijn ervaring: dat kost veel, soms zelfs heel veel tijd.
Wegens de frequente interactie met je leden is het een prettige en gewaardeerde functie, maar het is een grote last.
Lars, compliment voor je grote inzet!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 26-03-2024 at 10:53.

26-03-2024 10:53 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Tom Broekhuizen Tom Broekhuizen is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 24-11-2015
aantal berichten: 76

RE: Tijd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by winfvdm
Bij drie verschillende schaakverenigingen (waaronder DSC) heb ik enige tijd de Interne competitie mogen leiden.
Ook mijn ervaring: dat kost veel, soms zelfs heel veel tijd.
Wegens de frequente interactie met je leden is het een prettige en gewaardeerde functie, maar het is een grote last.
Lars, compliment voor je grote inzet!

Goed zo!

28-03-2024 12:33 Tom Broekhuizen is offline Send an Email to Tom Broekhuizen Search for Posts by Tom Broekhuizen Add Tom Broekhuizen to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller