Delfts Schaakforum » Overig » De Stelling » Partijanalyse 15 januari 2024/ Patrick Roeleveld-Alexander Bruschke 0-1"The suicidal Queen"
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Henk vd Bos
DSC-lid


geregistreerd: 12-01-2023
aantal berichten: 13

Partijanalyse 15 januari 2024/ Patrick Roeleveld-Alexander Bruschke 0-1"The suicidal Queen" Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maandag jongstleden had ik mijn handen vol aan de eigen partij om een weloverwogen keuze te maken voor de partij van deze week. Gelukkig werd ik getipt. Klein principieel probleem: de partij werd gespeeld in de externe competitie op één van de borden van DSC H3 tegen HSV 1. Na een kort overleg met de overige leden van de keuzecommissie werd de knoop doorgehakt: dan moeten de spelers in de Interne Competitie maar beter hun best doen.
Met drie uit drie in de weekend-vierkamp van het Tata-toernooi probeerde Alexander Bruschke zijn kwartet vol te maken op bord 1.

Patrick Roeleveld-Alexander Bruschke

Een heerlijke partij en Alexander is terecht door de 1900 rating grens gebroken.

18-01-2024 19:48 Henk vd Bos is offline Send an Email to Henk vd Bos Search for Posts by Henk vd Bos Add Henk vd Bos to your Buddy List
Tom Broekhuizen Tom Broekhuizen is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 24-11-2015
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooie pot en goede analyse!

29-01-2024 17:24 Tom Broekhuizen is offline Send an Email to Tom Broekhuizen Search for Posts by Tom Broekhuizen Add Tom Broekhuizen to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller