Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Lidmaatschap Bakkeveen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Lidmaatschap Bakkeveen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vandaag mocht ik het nieuwe nummer van Schakennl ontvangen.
Enigszins tot mijn verrassing ben ik plots lid van de sc Bakkeveen. Ik neem aan dat mijn lidmaatschap van DSC daardoor is beeindigd.
Ik verzoek het bestuur van DSC, intern bij DSC te mogen blijven spelen.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

19-12-2022 16:53 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Wink Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wink Wink

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

19-12-2022 17:00 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lachen, gieren, brullen: ik ben klaarblijkelijk lid van Venlose S.V. Weet je wat: ik vraag daar mijn geld terug, koop er een paar Limburgse vlaaien voor en trakteer bij DSC!

19-12-2022 18:28 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Lars Visser Lars Visser is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 12-03-2020
aantal berichten: 230

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ai. Twee van zulke trouwe leden die een transfer naar een andere vereniging hebben gemaakt in het midden van het seizoen. Ik wist al den Erik ten Hag actief was op de transfermarkt maar had geen idee dat hij het ook op onze schakers had voorzien.

19-12-2022 18:34 Lars Visser is offline Send an Email to Lars Visser Search for Posts by Lars Visser Add Lars Visser to your Buddy List
Mark Bas de Leur Mark Bas de Leur is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 24-11-2021
aantal berichten: 36

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Winterswijkse Schaakgenootschap is hier het geval. Balen dat dat zo ver reizen is

20-12-2022 09:01 Mark Bas de Leur is offline Send an Email to Mark Bas de Leur Search for Posts by Mark Bas de Leur Add Mark Bas de Leur to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En ik ben lid van DBC (Delftse Bridge Club?)... Is in elk geval in de buurt!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

20-12-2022 09:22 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Mark Bas de Leur Mark Bas de Leur is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 24-11-2021
aantal berichten: 36

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De Biltse Combinatie ben ik bang (@Ted), maar nog altijd dichterbij dan Bakkevaan, Venlo of Winterswijk

20-12-2022 09:31 Mark Bas de Leur is offline Send an Email to Mark Bas de Leur Search for Posts by Mark Bas de Leur Add Mark Bas de Leur to your Buddy List
Mark Bas de Leur Mark Bas de Leur is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 24-11-2021
aantal berichten: 36

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Inmiddels bericht ontvangen over de verkeerde clubnaam en bondsnummer. Zie hieronder

Club en lidnummer onjuist
Helaas zijn door een fout van de uitgeverij bij veel leden (maar niet bij iedereen) de lidmaatschapsgegevens niet correct in de brief weergegeven. Wanneer het fout is gegaan dan staat boven uw naam en adres niet uw eigen schaakclub, in dat geval is ook het nummer erboven niet uw eigen KNSB lidmaatschapsnummer. Mede namens uitgeverij Arko onze excuses hiervoor.

20-12-2022 12:48 Mark Bas de Leur is offline Send an Email to Mark Bas de Leur Search for Posts by Mark Bas de Leur Add Mark Bas de Leur to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller