Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Interne Competitie N3: Interne externe
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Lars Visser Lars Visser is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 12-03-2020
aantal berichten: 230

Interne Competitie N3: Interne externe Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er werden 20 partijen in de interne competitie gespeeld en daarnaast werd er door 3 DSC teams HSB competitie gespeeld. Het jeugdteam DSC7 trad aan tegen Schaakhuis 2. Die match ging ondanks een aantal veelbelovende stellingen met 2-6 verloren. DSC2 en DSC4 namen het tegen elkaar op. DSC4 liet niet zomaar over zich heen lopen en wist de schade te beperken tot 5.5-2.5. Al met al waren er ongeveer 70 schakers actief in het Denksportcentrum. (later meer)


A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Henk van den Bos (J)-Bob Voogt½-½
2Ted Barendse (J)-Gert Legemaat1-0
3Kees van der Meer-Kasper Uithof1-0
4Rob Smits (J)-Henk van den Belt1-0
5Michael Stoops-Henrik Tamerus½-½
6Erik Both-David Boersma1-0



B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Thijs Beene-Shandijean Shindi0-1
2Sumit Ganguly-Willem de Koster1-0
3Ahmad Diab Diaz-Christophe Rebreyend1-0
4André van der Weijde-Corniel Nobel1-0
5Kees Korving-René Poots½-½
6Victor van der Kloet (J)-Jan van den Bolt1-0
7Tom Broekhuizen-Hugo van der Laan1-0
8Eric Wagter-Shiraz Alhasan (J)0-1
9Tom Stoek-Bauke Schenkelaars0-1


C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Bert van der Willik-Ernst Hanewald0-1
2Jose Soto García-Bernard Bot1-0
3Thomas Bredewoud-Milan van den Heuvel1-0
4Obaida Al-Assbahi-Jan Torenstra1-0
5Damian Christian Tudor-Pierre1-0


Voor de stand van de interne competitie zie: tussenstand

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Corniel on 04-10-2022 at 11:38.

04-10-2022 11:15 Lars Visser is offline Send an Email to Lars Visser Search for Posts by Lars Visser Add Lars Visser to your Buddy List
Tom Broekhuizen Tom Broekhuizen is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 24-11-2015
aantal berichten: 76

Partijverslag Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Door een indelingsfout mocht ik mijn eerste interne partij dit jaar in de B ipv de A spelen. Het was een interessante partij, waaruit ik moet concluderen dat Siciliaans lastig blijft. Toch was ik nooit in gevaar en wist de partij naar me toe te trekken. Het voortijdige einde was jammer. De partij staat met een korte analyse op lichess: https://lichess.org/study/dAsczazv/gjUc2Jz1

Voor degenen die liever niet doorklikken, is hier de pgn:

05-10-2022 12:51 Tom Broekhuizen is offline Send an Email to Tom Broekhuizen Search for Posts by Tom Broekhuizen Add Tom Broekhuizen to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller