Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2003-2004 » Interne competitie [19]
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie [19] Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted Barendse behoudt de koppositie in de interne competitie. Hij speelde remise tegen Arend van Dop, maar ook achtervolger Michiel van Wissen moest het punt delen, en wel met Patrick de Bas.

Opvallend was dat er in de top ditmaal veel remises waren. De hoogstgeplaatste die won was Henrik Tamerus, en hij doet dan ook zeer goede zaken. na zijn knappe overwinning op Walter Anema staat hij "gewoon" vijfde!

Alle uitslagen en de tussenstand kunt u uiteraard weer vinden op de pagina van de interne competitie, of via de onderstaande links:

De uitslagen van de interne competitie;
De tussenstand van de interne competitie na ronde 19.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-04-2004 17:36 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

de weg kwijt Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tegen Kees V. was ik volledig de schaakweg kwijt. In een dame indisch aangenomen gambiet speelde ik met wit de opening naar behoren. Een loper op g4 van Kees dacht ik nog goed te handelen, na f5 kon ik mijn loper op e2 ter verdediging inzetten. De zetten die daarna volgden..dus geen loper op e2 , hadden niets met schaken te maken. Misschien moet ik maar eens aan dammen gaan denken..die stukken zijn allemaal gelijk...hoewel rekenen is niet mijn sterkste punt! Toch maar weer proberen!

06-04-2004 10:41 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hhmm, Diederik won toch van Olivier?

06-04-2004 15:26 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn fout, ik heb een uitslag verkeerd ingevuld. Ik zal het corrigeren. Bedankt voor de tip!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

06-04-2004 15:46 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Spannend aan kop Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het is spannend bij de verschillende ranglijsten. Uiteraard bij de enige echte keizer lijst, maar ook bij de twee lijsten van Kees vd Meer (aantal partijen en aantal gewonnen partijen), de melkpak (meeste remises) en mijn eigen lijst (totaal score waarbij een overwinning voor 1 en een remise voor -verrassend- een 1/2 telt).
Dat ik verloor was niet om e.e.a. spannender te maken, mijn speculatieve pion offer sloeg niet door en Henrik maakte het sterk af.
Over ranglijsten gesproken: vooral de statistici onder u moeten toch wel een telling kunnen verzinnen waarin juist u hoog scoort. Om u op weg te helpen, u kunt bijvoorbeeld instellen dat winstpartijen tegen spelers met een lagere rating niet meetellen (wat zal Van Wissen in zo'n lijst laag staan) of remise zwaarder laten tellen dan winst.
Of alleen resultaten met wit?
Verzin nu uw eigen lijst!

06-04-2004 22:49 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Worden hier politieke partijen opgericht? Knipoog

07-04-2004 09:49 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

lijst Plomp Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Stem op lijst Plomp
Waar staat hij voor? Voor bonus elo punten voor 55 plus leden! Remise is winst en verlies wordt niet zwaar aangerekend!

07-04-2004 17:42 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

lijst Plomp Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je moet natuurlijk wel wat aan je overredingskracht doen:


 

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

08-04-2004 09:12 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

PR Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik durf het bijna niet te vragen...zou jij mijn PR-man willen zijn voor de komende verkiezingen!!!

08-04-2004 09:52 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je weet wat ik kost per uur? Draaiend hoofd Grijns Draaiend hoofd

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

08-04-2004 10:38 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, je bent lekker goedkoop... waarom denk je dat ie jou vraagt anders?

08-04-2004 17:22 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote


V: Je weet wat ik kost per uur?
A: Ja, lekker goedkoop.
Verward Tong Verward

Iets zegt me dat dit geen goed Nederlands is... Grijns Red Face Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

08-04-2004 19:22 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zeurpiet.

09-04-2004 11:09 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En dan je post veranderen om je fout te verbloemen... Nee! Red Face Nee!

Maar zand er over...

(exclusief b.t.w. €30,- per uur)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-04-2004 13:51 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller