Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Timon van Dijk en Jan-Willem de Jong winnen Prometheus
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Timon van Dijk en Jan-Willem de Jong winnen Prometheus Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Timon van Dijk en Jan-Willem de Jong zijn met 6 uit 7 samen winnaar geworden van het Prometheus-NSV Schaakkampioenschap 2004.

De stelling van Timon oogde lange tijd duidelijk minder. Hij stond een pionnetje achter, en Joost leek actiever spel te hebben. Timon had echter enkele breekzetten, en hetgeen Joost daarna probeerde ging mis.

Jan-Willem won van Michiel, nadat deze in een op het oog minimaal gelijkwaardige stelling een stuk in de aanbieding deed.

Op weerstandspunten is Timon eerste geworden. Voor het PK-HSB zullen de twee echter in beslissingswedstrijden moeten uitvechten wie volgend jaar namens de HSB naar de halve finale van het NK mag.

Alle uitslagen van ronde 7:
code:


De eindstand is via de onderstaande link te bekijken [op de toernooi-pagina van deze site]:
Eindstand Prometheus-NSV / PK-HSB 2004.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

02-04-2004 01:36 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 724

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zonde Michiel(sen)

02-04-2004 14:59 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

10 Martin Glimmerveen ( 3½) - Henk Happel ( 3½) 41- 7 0-1

snif!
Knipoog

02-04-2004 16:39 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

terechte uitslag lijkt me....toch? Grijns

02-04-2004 17:16 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Terecht of tevreden? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Juist vanwege het spel-element proberen we het automatisme waarmee de sterkere speler wint te ondermijnen (zeker indien je zelf op papier (lees: beeldscherm) de mindere speler bent).
Terecht, wil dat zeggen gewoon een reglementair correcte partij?

Mijn nederlaag was gelukkig niet vlekkeloos, ik heb kansen gehad. Dat ik die kansen niet gegrepen heb, was wellicht omdat Dennis Ruijgrok toch een sterkere speler was (hij vond een aantal aardige zetten, die ik volkomen gemist had).

Hiermee heb ik een "terechte" eindklassering behaald, al zou mijn oppo uit de vorige ronde een andere mening hebben.

03-04-2004 15:34 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Oh my god...net Martin Neuteboom z'n mail over het prijzengeld gezien....
die 0-1 kost me dus naast 20 elopunten ook nog 75 euri!!

03-04-2004 21:50 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lul niet, als je was geen poolen vanavond was je dat geld al weer bijna kwijt.....Tong

Ben jij ff blij dat je naar mij luisterde Tong

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

04-04-2004 04:53 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller