Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Interne competitie V5: Volle zaal
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

Interne competitie V5: Volle zaal Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook zonder thuiswedstrijden kan het een gezellig drukke bedoeling zijn. Gisteren hadden we meer dan 20 partijen in de interne competitie, en daarmee een goed gevulde zaal.

In groep A was Ted Barendse niet in staat om een goede partij om te zetten in winst. In het eindspel verloor hij zelfs nog van Gert Legemaat, die met zijn overwinning een klein beetje inloopt op Richard Oranje.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse (J)-Gert Legemaat0-1
2Erik Both-Lars Visser (J)½-½
3Theo Rekveldt-David Boersma0-1
4André van der Weijde-Kees van der Meer0-1
5Henk van den Bos-Simon Broos½-½


In groep B heeft Henk van den Belt de leiding overgenomen van Cock Hazeu door hem in een rechtstreeks duel te verslaan. Rob Smits is nu tweede door een overwinning op Sofya Blanter. Corniel Nobel is ook aangesloten bij de kopgroep doordat hij van Henk Stipdonk wist te winnen.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Henk van den Belt-Cock Hazeu1-0
2Rob Smits (J)-Sofya Blanter1-0
3Corniel Nobel-Henk Stipdonk1-0
4Ed Eveleens-Hugo van der Laan0-1
5Shyam Balasubramanian-Gerard Bilars½-½
6Kees Korving-René Weerts0-1
7Varun Kancharla-Tom Stoek½-½
8Shiraz Alhasan (J)-Arjan Drenthen0-1


De opmars van Willem de Koster in groep C zet zich wederom voort deze week. Hij heeft het gaatje richting koploper Sumit Ganguly bijna volledig gedicht door hem met wit te verslaan. Ook Christophe Rebreyend blijft goed scoren, dit keer met een winstpartij tegen Freek Scholten. Verder was er ook deze week weer een debutant! Thijs Hartmann won zijn eerste partij op de club.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Willem de Koster-Sumit Ganguly1-0
2Christophe Rebreyend-Freek Scholten1-0
3Kasper van den Berg-Wim Meijer0-1
4Bert van der Willik-Ferdinand Schreuder0-1
5Mark Bas de Leur-Frank de Zwart1-0
6Bart van Cleef (J)-Ernst Hanewald1-0
7Thijs Hartmann-Milan van den Heuvel1-0
8Bas Tijburg-Peter Bronswijk1-0


De tussenstanden zijn hier te vinden: dsc/intern.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Tjerk on 08-04-2022 at 22:58.

05-04-2022 08:26 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik speelde gisteren een leuke en korte partij tegen Henk Stipdonk, een vriendelijke, joviale (dat woord lijkt bedacht om hem te omschrijven) man, en een fijne tegenstander. Achter het bord ging het er wild aan toe:



Hij vertrouwde mij vooraf nog toe dat ik zijn angstgegner was. We hadden het er over dat je je eigen angstgegners helder voor ogen hebt, maar dat het vaak veel minder duidelijk is voor wie jij dat bent.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-04-2022 08:41 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wat is uitslag van Ted tegen Gert ?

05-04-2022 11:17 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gert wint, maar vraag niet hoe.

__________________
Homo Caïssapiens

05-04-2022 12:05 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Legemaat
Gert wint, maar vraag niet hoe.

Hoe?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-04-2022 18:37 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou goed dan. Ted kwam beter te staan na mijn pionoffer voor aanval, een aanval die niet doorsloeg. Hij kwam in een gewonnen eindspel met nog steeds een pion meer. Hij had een paar keer de winst voor het grijpen. Hij had meer tijd. Ik won. Zo ongeveer.

__________________
Homo Caïssapiens

06-04-2022 13:24 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller