Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Annoniem v.s. identiteit
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Annoniem v.s. identiteit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waarde schaakvrienden,

Sommige mensen hechten erg aan privacy. dat is een ieders goed recht, maar het is hier tot op zekere hoogte een belemmering voor soepele discussies.

Willen zij die met hun handle/username wat vervreemding wekken ten opzichte van hun ware identiteit, in hun usertext en/of avatar heldheidscheppen omtrend wie zij werkelijk zijn?

Het tenslote niet de bedoeling dat je moet gissen met wie je nu in discussie bent. Of schamen sommigen zich voor hun standpunten?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-04-2002 11:34 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Dog Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als niemand reageert, dan ik maar.
On the internet, no one knows that you're a dog...
met vriendelijke groet,
a no niem.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

25-04-2002 14:16 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Och het is toch betrekkelijk eenvoudig om identificatie op het forum af te dwingen. Ik zie daar tot zover echter nog geen reden toe. Wie echt perse anoniem wil blijven mag dat wat mij betreft.

Maar wat Corniel zegt zit wel wat in. Het is prettig om te weten met wie je in gesprek bent.

Sander (op internet bekend onder de naam Daneel Olivaw)

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

27-04-2002 03:35 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

a no niem Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor de tweede keer in een week vergat ik dat de toren recht vooruit gaat.
(korte samenvatting van lang gezeur: Ditmaal wel een nul. Vreselijk. Zal de oude dag wel zijn).
Ik durf dat natuurlijk alleen maar over te klagen omdat niemand weet wie ik ben, nietwaar Corniel?
Ik ben a no niem.
Leuke patgrap van Smit trouwens in het laatste clubblad. Ik had hem niet gevonden.
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

29-04-2002 14:46 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Kees van der Meer
Ik durf dat natuurlijk alleen maar over te klagen omdat niemand weet wie ik ben, nietwaar Corniel?

Jammer dat er dan van die vervelende forum leden zijn die je dan op persoonlijke titel door het slijk willen halen hè Kees? Lach Draaiend hoofd Lach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

29-04-2002 15:16 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

agos,
Lukt ook nooit, anoniem blijven als Corniel in de buurt is Tong

haha Glimlach

maar ik vraag me toch af wie die 13-jarige schaakfantoompje is. Verward

05-05-2002 18:18 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op de een of andere manier blijven mensen hier graag anoniem. Ik snap nog steeds niet helemaal waarom, maar het is een feit. Wellicht dat een van onze anonieme forumleden daar duidelijkheid over kan/wil geven?

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

13-05-2002 15:56 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

a no niem Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mede namens Karel van der Marel delen "wij a no nimi" hier mee, dat wij onze a no nimiteit gaarne gerespecteerd willen zien.
Gaarne luchten wij op dit forum ons hart als wij even door omstandigheden missen dat een toren recht vooruit gaat, maar wij wensen daarover kunnen te klagen zonder dat wij de daarop volgende week met de vinger door zich leedvermakende clubgenoten nagewezen worden.
Zo gaat het ook niemand wat aan, dat een onzer forumleden, die ik altijd als een vriendelijk iemand heb beschouwd, in werkelijkheid een kletsnatte hond is.
On the Internet, no one knows that you're a dog. En zo hoort het ook, nietwaar?
Hoogachtend,
namens "wij a no nimi",
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

14-05-2002 10:25 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller