Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » DSC 125 jaar
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Gerard Bilars Gerard Bilars is a Male
Erelid


geregistreerd: 01-10-2006
aantal berichten: 58

DSC 125 jaar Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Beste mensen,

Het is 17 december en vandaag bestaat onze fantastische vereniging op de dag af 125 jaar. Iedereen van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal in het bestaan van onze vereniging. Er wordt door DSC ook virtueel prima gepresteerd heb ik gemerkt. Ik hoop dat de gezamenlijke toost die onze voorzitter Ted Barendse in het vooruitzicht heeft gesteld, spoedig zal kunnen plaatsvinden.

Gerard Bilars

Erelid

__________________
GB

17-12-2020 23:37 Gerard Bilars is offline Send an Email to Gerard Bilars Search for Posts by Gerard Bilars Add Gerard Bilars to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Gezamenlijke troost! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik sluit me v.w.b. 'onze fantastische vereniging' en felicitaties graag bij Gerard aan. Een gezamenlijke toost is tevens een troost in deze tijd van beperkte sociale interactie!

18-12-2020 12:48 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Jouke
webcommissie


geregistreerd: 21-10-2014
aantal berichten: 103

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het 125 jaar bestaan is een bijzonder moment voor DSC in meerdere opzichten. Gefeliciteerd allen. Doet me veel plezier dat ik sinds enkele jaren het schaken maar vooral deze club heb ontdekt.

19-12-2020 11:09 Jouke is offline Send an Email to Jouke Search for Posts by Jouke Add Jouke to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller