Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Joost Michielsen gekroond tot Herfstkoning rapid
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Tjerk Tjerk is a Male
Oud-DSCer




geregistreerd: 01-03-2017
aantal berichten: 216

Joost Michielsen gekroond tot Herfstkoning rapid Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Joost Michielsen is de herfstkoning van DSC geworden door met 4 overwinningen 5 punten te behalen in het Rapid Herfsttoernooi. Met de laagste (start)rating van 1500 in het rapid speeltempo kreeg hij een bye en dus een vol punt cadeau in de eerste ronde. Echter bleek hij daarna met 4 uit 4 ook gewoon de sterkste te zijn. Onderweg versloeg hij onder anderen Gert Legemaat, die met 4 uit 5 tweede werd. Bob Voogt werd derde.

Eindstand en uitslagen
https://lichess.org/swiss/VpVx35tj

__________________
Erro ergo sum.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Tjerk on 29-10-2020 at 11:50.

23-10-2020 11:56 Tjerk is offline Send an Email to Tjerk Search for Posts by Tjerk Add Tjerk to your Buddy List
Bart van Cleef Bart van Cleef is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 31-10-2018
aantal berichten: 60

Waarom kan ik niet meedoen? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb me aangemeld en kom niet op de lijst te staan.

26-10-2020 19:51 Bart van Cleef is offline Send an Email to Bart van Cleef Search for Posts by Bart van Cleef Add Bart van Cleef to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller