Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Online blitz 29 juni
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Jouke
webcommissie


geregistreerd: 21-10-2014
aantal berichten: 103

Online blitz 29 juni t/m 5 juli Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zoals terug te zien op https://lichess.org/tournament/Hvt1Ruec
is er ondanks de late aankondiging volop geschaakt en ging Richard er met de overwinning van door.

Donderdag 2 juli staat er weer een Rapid-toernooi gepland. Ik heb nog weinig feedback gekregen over de Zwitserse indeling, behalve dat 7 rondes te lang is. Dus deze keer wederom 5 rondes.
Als je mee wil doen wordt lid van het team "Delftse Schaakclub " op lichess, wat de meesten al gedaan hebben. Vervolgens kan je meedoen aan de toernooien die ook staan op de teampagina.


Het rapidtoernooi van 2 juli 20 uur kan je hier vinden: https://lichess.org/swiss/sqeNku6I en de zondag teamcompetitie zal ongetwijfeld ook weer te vinden zijn op de teamsite. Dat toernooi is elke zondag, en als ik me niet vergis zijn we net weer gepromoveerd naar de 3e klasse.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Jouke on 01-07-2020 at 14:45.

29-06-2020 17:31 Jouke is offline Send an Email to Jouke Search for Posts by Jouke Add Jouke to your Buddy List
Simon Broos Simon Broos is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 47

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het rapidtoernooi van donderdag is niet door gegaan vanwege te weinig deelnemers. Heel jammer natuurlijk. Zijn we dan allemaal al op vakantie?

03-07-2020 08:54 Simon Broos is offline Send an Email to Simon Broos Search for Posts by Simon Broos Add Simon Broos to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller