Delfts Schaakforum » Overig » Schaaksoftware & -computers » Tip: Chess Tactics Art 3.0
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Tip: Chess Tactics Art 3.0 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Onlangs ging ik langs van Stockum in Den Haag in de hoop daar de nieuwere versie van de stappencursus op CD te vinden en die hadden ze ook, maar helaas zonder stap 6. De vriendelijke verkoper vertelde mij dat die er ook niet gaat komen, maar had nog wel de volgende CD in de aanbieding:

CT-ART 3.0

Deze CD heb ik tot zover erg veel plezier van. Het programma kan je aan de hand van opgaven precies vertellen welke thema's je minder in presteert en je daar extra mee laten trainen. Hints worden vaak gegeven in de vorm van een extra opgave in hetzelfde thema.

Een echte aanrader. Goed zo!

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

21-02-2004 12:57 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ik zou je bijna publiekelijk tot een illigale daad aanzetten... Grijns Knipoog Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-02-2004 16:50 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nee, aan illegale praktijken doe ik niet. Grijns

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

05-04-2004 21:30 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sander, dat vind ik heel verstandig van je

07-04-2004 10:25 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller