Delfts Schaakforum » Overig » Schaaksoftware & -computers » HexChess
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

HexChess Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

[Te vinden onder Schaken/Schaakvarianten].
Mooi spel, Sander - en mooi bord ook. Door Corniel, toch?
Alleen... hou je heel stiekem van van mensen mild pijnigen? Grijns Ik word genadeloos van het bord gemept, en die paarden maken me een beetje moedeloos Glimlach. Heb je al een echt bord gefabriceerd?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

12-02-2004 03:45 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jij ook al?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

12-02-2004 14:18 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Koel spel he Koel

Ik speel het zelf regelmatig tegen de computer. Tactisch speelt hij erg sterk, maar van eindspelen begrijpt het ding overduidelijk niks (en *kuch* ik bijna niks).

Ik heb al jaren een zelfgemaakt bord ervoor. Helaas is het er maar 1, en hij is vrij klein. Misschien maar eens een stapeltje laten drukken ofzo.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

12-02-2004 15:45 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Is iemand er recent in geslaagd om dit spel via internet tegen iemand te spelen? Ik heb het wel eerder gedaan, maar op de een of andere manier lukt het me niet meer. Misschien heeft het iets met mn router te maken, ik word helemaal dol van die NAT en IP forwarding toestanden.

Als iemand een idee heeft, en wellicht zin heeft om een keer te zeskanten via internet.. dan hoor ik dat graag. Tevreden

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

17-02-2004 12:41 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller