Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2018-2019 » Interne competitie (V12): Competitie (nagenoeg) beslist
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V12): Competitie (nagenoeg) beslist Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De 3 ronden zijn na gisteren alle drie (zo goed als) beslist. Ondanks een elfde overwinning voor Jouke van Goslinga zal de tiende titel van Gert Legemaat normaal gesproken niet meer in gevaar komen. Het gat is te groot.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Arjan Drenthen-Jouke van Gosliga0-1
2Theo Rekveldt-Bob Voogt0-1
3Richard Oranje-Aram Hassan1-0
4Ted Barendse-Tjerk Albregtse1-0
5Rob Smits-Martin Glimmerveen0-1


In de B-groep was het spannender. Runner-up Corniel Nobel won snel van André van der Weijde, terwijl Henk van der Belt een hele gelijke remise­achtige stelling had tegen Ferdinand Schreuder. Het duurde tot het einde van de avond (ze waren als een-na-laatste klaar) kostte een onnauwkeurigheid Ferdiand een pion en de partij. Henk consolideert hiermee zijn ruime voorsprong die in een ronde normaal gesproken niet meer ongedaan te maken is.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ferdinand Schreuder-Henk van den Belt0-1
2Corniel Nobel-André van der Weijde1-0
3Victor van der Kloet-Henk Stipdonk1-0
4Adrián Sanz Mora-Hugo van der Laan1-0
5René Weerts-Kees Venema½-½
6Jan van de Donk-Zimo Sibbing1-0
7Cock Hazeu-Shyam Balasubramanian1-0


In de C-groep was Khaled Elsandel al voor het ingaan van deze ronde al niet meer van de eerste plek te stoten. Runner-up Arzhang Davazdahemami won wel van mede-podium kandidaat René Poots, maar kamioen gaat hij er niet meer worden.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Arzhang Davazdahemami-René Poots1-0
2Hans Hendriks-Simon Dirkse0-1
3Ernst Hanewald-Ruben Beumer1-0
4Jan van der Kolk-Wim Meijer0-1
5Bert van der Willik-Herman Zonderland0-1
6Paul van Riet-Lito van Reede0-1
7Bart van Cleef-Jan Torenstra1-0
8Aad de Jong-Ankie Verhaart1-0
9Dolf Mulder-Gabe Hoekstra1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 22-06-2019 at 18:47.

18-06-2019 13:26 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij de analyse thuis (met computer) zaten er toch wat meer gaten in dan ik had gehoopt. Het was een leuke pot, maar het mag van mijn kant toch nog wel wat secuurder hier en daar.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

19-06-2019 13:24 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Simon Broos Simon Broos is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 47

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lukt het nog om de uitslagen erbij te zetten?

21-06-2019 09:00 Simon Broos is offline Send an Email to Simon Broos Search for Posts by Simon Broos Add Simon Broos to your Buddy List
Henk van den Belt
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-11-2016
aantal berichten: 167

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In principe kun je zoiets 'wegautomatiseren'. Deelnemers registreren uitslagen van de partij op een smartphone. Vervolgens uitslagen live weergeven op de website.

21-06-2019 09:28 Henk van den Belt is offline Send an Email to Henk van den Belt Search for Posts by Henk van den Belt Add Henk van den Belt to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Henk van den Belt
In principe kun je zoiets 'wegautomatiseren'. Deelnemers registreren uitslagen van de partij op een smartphone. Vervolgens uitslagen live weergeven op de website.

Behalve dat het bouwen van zo iets best wat werk is (understatement).

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-06-2019 10:23 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Henk van den Belt
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-11-2016
aantal berichten: 167

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel

Quote

Originally posted by Henk van den Belt
In principe kun je zoiets 'wegautomatiseren'. Deelnemers registreren uitslagen van de partij op een smartphone. Vervolgens uitslagen live weergeven op de website.

Behalve dat het bouwen van zo iets best wat werk is (understatement).

Je zou verwachten dat de KNSB die software al lang heeft en ze 'gratis' aan de clubs beschikbaar stelt.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Henk van den Belt on 21-06-2019 at 10:30.

21-06-2019 10:30 Henk van den Belt is offline Send an Email to Henk van den Belt Search for Posts by Henk van den Belt Add Henk van den Belt to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat lijkt me niet. Het is echt verre van triviaal om dergelijke software te ontwikkelen, en het is ook zeer kostbaar.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-06-2019 21:47 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller