Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Gert Legemaat wint DSC snelschaakkampioenschap
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Gert Legemaat wint DSC snelschaakkampioenschap Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gert Legemaat heeft de snelschaaktitel van 2019 veroverd. Hij behaalde net als Ted Barendse 10 uit 11, maar had meer weerstandspunten verzameld. Sten Goes eindigde met 8 uit 11 als derde.

Kijk voor een verslag en de eindstand op de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-03-2019 00:14 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Foutje in de eindstand: deze is (binnen behaalde punten) gesorteerd op rating i.p.v. weerstandspunten.

Persoonlijk had ik het mooier gevonden wanneer Gert en Ted na 10 uit 11 een beslissingspartij hadden moeten spelen - daartoe moet het reglement worden aangepast (mijn steun heeft het).

26-03-2019 09:11 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de stand aangepast.

Het reglement meldt nu weerstands- en SB-punten als beslissingscriterium. Een barrage is altijd spectaculair, maar wordt complex als er meer dan 2 personen bij betrokken zijn. En daarnaast wordt het dan voor de betrokkenen nog later. Kortom: er zijn voor- en nadelen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-03-2019 11:45 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
Ik heb de stand aangepast.

Het reglement meldt nu weerstands- en SB-punten als beslissingscriterium. Een barrage is altijd spectaculair, maar wordt complex als er meer dan 2 personen bij betrokken zijn. En daarnaast wordt het dan voor de betrokkenen nog later. Kortom: er zijn voor- en nadelen.


Gek. In 2015 speelde ik nog wel een barrage tegen Gert!

Jammer dat dit in mijn vakantie viel, overigens Glimlach

26-03-2019 23:08 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller