Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Statistieken
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (3): « previous 1 2 [3] Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Mark Mark is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 132

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bronnen ? Volgens mij bedoeld de groote AnemA gewoon dat er een fout in de afronding zit in de berekening van pages/maand naar pages/dag (of alleen in de weergave van het laatste) zoals te vinden in je serverlog...

Wel slordig dat ie niet even vermeldt dat dit toch zeker niet onbelangrijke verschijnsel ons de afgelopen afgelopen 2 maanden (en daarvoor ongetwijfeld ook) al parten speelt!

Zou ie het daarvoor te druk hebben gehad? Lach

__________________
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."

02-03-2005 18:28 Mark is offline Send an Email to Mark Search for Posts by Mark Add Mark to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Resultaten van april 2005 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was een drukke maand, april 2005. Net iets minder bezoeken dan maart, maar met 429 de eennadrukste maand in het bestaan van de DSS.

Meest opvallende resultaten liggen in een debug/test uitgevoerd door onze provider, waardoor er maarliefst 5,7 GB aan data 'verwerkt' hebben tegen 2,6 GB over maart.

Tot en met september verwacht ik een kleine terugval, maar daarna gaan we natuurlijk alleen maar verder omhoog. Draaiend hoofd Ja! Draaiend hoofd

Volgende maand meer: Doei Tevreden Doei

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-05-2005 11:05 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Terugval, terugval? Niets daarvan. Nooit hadden we meer bezoekers dan mei 2005. Maar vergeet niet: de bijdragen van het bezoek bepalen het succes, dus blijft u ons bestoken met nieuws en forumdiscussiebijdragen.

Volgende maand meer: Doei Tevreden Doei

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-06-2005 12:00 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Pages (3): « previous 1 2 [3]  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller