Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2018-2019 » Interne competitie (V1): Voorjaarscompetitie van start
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V1): Voorjaarscompetitie van start Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De eerste ronde van de voorjaarscompetitie is van start gegaan. Daarin werden 23 partijen gespeeld. Samen met de twee externe thuiswedstrijden was het denksportcentrum daarmee weer goed gevuld.

De uitslagen van de eerste ronde waren als volgt:

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Gert Legemaat-Richard Oranje1-0
2Luciën van de Lisdonk-Bob Voogt0-1
3Ted Barendse-Kees van der Meer0-1
4Arjan Drenthen-Bram van der Velden½-½
5Hans van Calmthout-Simon Broos½-½
6Evert van den Hooven-Rob Smits½-½
7Willem-Jan van den Broek-Tom Broekhuizen1-0
8Arend Bosma-Jouke van Gosliga0-1
9Aram Hassan-Theo Rekveldt0-1
10Martin Glimmerveen-Pieter Goossens1-0


B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Henk van den Belt-Kees Korving1-0
2Hugo van der Laan-Jan Frissen0-1
3Stijn Berghout-Mattia Bianchi0-1
4Mark Jol-Maarten Kwaaitaal1-0
5Tomás Gallardo Banez-Corniel Nobel0-1
6Victor van der Kloet-Kees Venema1-0
7Ferdinand Schreuder-Gerard Bilars1-0
8Raymond Thomas-Zimo Sibbing½-½
9Henk Stipdonk-Eric Wagter½-½


C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Hans Hendriks-Paul van Riet1-0
2Wim Meijer-André Bruinink½-½
3Bart van Cleef-Khaled Elsandel0-1
4Gabe Hoekstra-Ruben Beumer0-1



De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

19-02-2019 21:16 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Wedstrijdleider! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted en ik speelden een aardige en tamelijk correcte partij. Tamelijk correct - de enige zet waarover ik meer dan een kwartier dacht, is volgens de computer acceptabel, maar wel de op een na beste zet. Ik had soms het gevoel dat ik wat beter stond, en de computer meent dat ook. Maar na drie uur spelen stond er een gelijkstaand toreneindspel op het bord. De computer geeft in dat eindspel na enige analyse beide partijen 0,00 winstkansen.
Ted was echter wedstrijdleider voor externe teams en behandelde dat eindspel zwak. Dat is weinig karakteristiek voor hem. Onbegrijpelijk, in de slotstelling staat zijn koning overduidelijk te ver weg. Had hij, met zijn gedachten bij de externe teams, niet meer het geduld varianten door te rekenen?
De winst is voor mij weinig bevredigend.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

20-02-2019 09:23 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik speelde een grafzet, verloor een stuk, stond slecht, en won toch. Zie hier:

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-02-2019 16:41 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller