Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » HeMan
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

HeMan Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik kan trouwens weer een Avartar aan mijn conto toevoegen!

HeMan - Henk Mannen - heeft na wijs beraad besloten mijn avatar in het vervolg te gebruiken.

Ik ben hem hier zeer erkentelijk voor. Draaiend hoofd

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-04-2002 18:03 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

heb jij die van Arno en Remko ook gemaakt?

09-04-2002 18:11 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Isis
heb jij die van Arno en Remko ook gemaakt?


Yep, I did. Trouwens ik heb je text ff bewerkt. Het is Remko en niet Remco.

Trouwens, voor je het gaat proberen. Jij kan mij niet bewerken - met een mes moet het overigens wel lukken Knipoog - Hoe het ook zei: Ik ben niet van plan veel gebruik te gaan maken van dat recht. Maar als het gaat om foutief gespelde namen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-04-2002 20:09 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

neehoor, het is best als je zo'n spellingsfoutje verandert.

maar waarom kun jij mij wel editen en ik jou niet? (wel gemeen hoor! Tong)

09-04-2002 21:04 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Isis
maar waarom kun jij mij wel editen en ik jou niet? (wel gemeen hoor! Tong)
Nou, dat is omdat hij in de groep 'redactie' zit. De mensen in die groep hebben moderator rechten in alle forums. (Rechten waar hij hopelijk geen misbruik van zal maken. Grijns )

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

09-04-2002 21:08 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

zoiets dacht ik eigenlijk al...

09-04-2002 21:15 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens mij had ik ook gezegd dat ik daar geen misbruik van wilde maken...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-04-2002 21:16 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hehe, ik maakte maar een grapje. Ik wilde zeker niet de indruk wekken dat ik dat van je verwacht. Mijn excuses als dat wel gebeurd is. Knipoog

Ook weer een erg mooie avatar trouwens, die van Henk. Tevreden

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

09-04-2002 21:20 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vooral het paard op de borst mag er wezen!
Overweeg nu ook maar het vierpaardenspel aan mn repertoire toe te voegen...

En wat te denken van Rachid's Knight's tango?

11-04-2002 10:02 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by HeMan
Ik overweeg nu ook maar het vierpaardenspel aan mn repertoire toe te voegen.
En wat te denken van Rachid's Knight's tango?

Je moet vooral spelen zoals je dat zelf prettig vindt. Als mijn avatar je daar in tot steun kan vindt ik dat natuurlijk prima. 8)

Anderzijds, de kracht van paarden komt misschien wel het beste tot zijn recht in offer. Dus dat wordt Russisch met Pxf7 en Algairer. Draaiend hoofd

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

11-04-2002 16:37 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller