Delfts Schaakforum » Internationaal » Toernooien & activiteiten » 2e Meesterresultaat David van Kerkhof
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

2e Meesterresultaat David van Kerkhof Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Onze 1e teamspeler David van Kerkhof heeft tijdens het Grenke Classic Open met een score van 6 uit 9 (evenveel als de grootmeesters Kazimdzhanov, Sumets, Milov, Farago, etc.) zijn tweede meesterresultaat behaald.

David, van harte gefeliciteerd!

Ik neem aan dat een toekomstig derde meesterresultaat volstaat voor de IM titel.

04-04-2018 12:36 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nice David, gefeliciteerd! @Willem-Jan, ik gok dat ook de 2400-barriere nog geslecht moet worden.

Ik zag tevens ook een mooi resultaat van Matthieu (ook 6 uit 9, maar geen norm), en ook Erik Biemans deed mee in Karlsruhe. Wat een enorm groot toernooi trouwens; nog een pak groter dan toen ik meedeed, toen het toernooi nog in Deizisau was.

04-04-2018 14:33 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

David, van harte! En succes met het behalen van je derde resultaat!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

05-04-2018 10:59 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
David van Kerkhof
DSC-lid


geregistreerd: 20-09-2016
aantal berichten: 6

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dankjewel allemaal! Inderdaad nog geen 2400 maar dat komt ooit wel!

05-04-2018 11:58 David van Kerkhof is offline Send an Email to David van Kerkhof Search for Posts by David van Kerkhof Add David van Kerkhof to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller