Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2001-2002 » DSC 3 verliest
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

DSC 3 verliest Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC3 verliest van promotie 2. Persoonlijke uitslagen:

1.Jaap Flohil 1
2.Willem-Jan vd Broek 1
3.Astrid Micheel 0
4.Camille Hol 1/2
5.Joram op den Kelder 0
6.Koert ter Veen 1/2
7.Sander van Gennip 0
8.René van Alfen 0

Aangezien Tijdnood heeft verloren van RSC is de degradatie van het 3e een feit. Huil

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

04-04-2002 23:16 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Balen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Echt heel vervelend,

Met een beetje pech degradeerd het eerste ook nog. Geen promoties - drie bijna promoties blijft helemaal geen promotie - en met een beetje pech dus wel 2 degradaties.

Maar goed, positief blijven denken is in dit soort situaties beter dan al dat doem denken. Volgend jaar gaan er minstens 4!!!! teams promoveren! Daar gaan we gewoon voor. Tevreden

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

04-04-2002 23:27 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Grappig, dat DSC3 degradeert. Dat had ik tevoren niet verwacht. Anderzijds is Promotie 2 niet zo'n zwak team, eervorig jaar speelden ze KNSB en moest DSC2 hard werken om ze een puntje voor te blijven zodat DSC2 niet uit de KNSB zou degraderen. En er zijn natuurlijk meer sterke teams in de promotieklasse.
Maar dan komt in het bericht: met een beetje pech degradeert het eerste ook nog... daar is weinig pech voor nodig. DSC1 verloor de eerste wedstrijd van Spijkenisse en heeft zich daar nooit van hersteld. Zijn er spelers die na de nederlaag tegen Spijkenisse, zo op het oog de zwakste van onze klasse, serieus dachten dat het eerste zich zou handhaven?

winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

05-04-2002 09:27 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Natuurlijk was het seizoen nog bij lange na niet verloren voor het 1e team na de onverwachte nederlaag tegen Spijkenisse.
Ik kan me niet voorstellen je na 1 wedstrijd niet meer in handhaving geloofde.

We waren op papier als 7e geplaatst, we zijn niet alleen gedegradeerd door van Spijkenisse te verliezen, we zijn net zo goed gedegradeerd door 3 maal op rij 5-5 te spelen naar mijn mening.

Trouwens, was het niet hetzelfde Spijkenisse dat in de 8e ronde het altijd sterke Eindhoven(een titelfavoriet) op 5-5 hield?

16-04-2002 15:55 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Blubberhuizen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De nederlaag tegen Blubberhuizen is hard aangekomen.
Blub was enigszins verrassend kampioen in de tweede klasse geworden. Men had niet verwacht dat zij in de eerste klasse mee zouden hebben kunnen komen.
Na twee uur won in de eerste wedstrijd toen ons nieuwe lid Michielsen en de stand aan de borden en de verwachtingen tevoren kwamen overeen: we maken het af op 8-2 of zo. Dat is heel anders gelopen dan gedacht was, misschien wel onnodig, maar toch. Daarmee was de crisis een feit. Het zelfvertrouwen was weg, en het resultaat komt daarmee overeen.
Wat niet wil zeggen dat we volgend jaar niet gewoon kampioen kunnen worden.
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

17-04-2002 09:00 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

degra Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisteravond meldde Arend mij trouwens dat we steeds na een training verloren.
Misschien heeft ok dat bijgedragen aan de degra. Ik was in elk geval blij dat ik gisteravond speelde. Ik heb de loop van de stukken weer een keer gezien.
In tijdnood vergat ik eerst dat een pion recht vooruit gaat (h4-h3 oeps), en even later dat een toren recht gaat (Tf6xf5 oeps).
Het had me misschien een winstpunt kunnen kosten.
Blij dat ik me dat nu weer herinner, daar kan ik a.s. zaterdag mijn voordeel mee doen; ik vraag me af op dat op de training gemeld is!
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

23-04-2002 09:39 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller