Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Over voetbal, schaken en idiote regels
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Derk Dekker Derk Dekker is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 02-04-2009
aantal berichten: 118

Over voetbal, schaken en idiote regels Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb me weer eens niet kunnen bedwingen. Na een poging tot litterair hoogstandje over schaken zonder increment heb ik het nu wat breder getrokken: idiote regels in de sport in het algemeen, niet eens beperkt tot schaken. Helaas, het is deze keer een lijvig pamflet geworden, opa was uitgepraat.
Het is dit keer zelfs het begin van een serie! Haters van mijn schrijfsels weten dus nu aan welke stukjes ze dus zeker niet moeten beginnen! Alle anderen veel leesplezier toegewenst!

08-05-2017 12:20 Derk Dekker is offline Send an Email to Derk Dekker Homepage of Derk Dekker Search for Posts by Derk Dekker Add Derk Dekker to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller