Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Site update
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2] Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 01-03-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De agenda van de jeugd en senioren zijn blijkbaar in 1 database ogenomen en niet altijd even duidelijk te onderscheiden. Zo vermoed ik dat er in de zomer wel activiteiten voor de senioren zullen zijn, maar de agenda suggereert dat er dan 'geen schaken' is in verband met de zomervakantie. Wellicht is het handig om de jeugdactiviteiten (ook als deze er niet zijn ivm vakanties) explicieter aan te geven.

Inderdaad peanuts, verder alle lof voor de site!

__________________
I play against pieces

08-04-2004 01:12 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, dat klopt René, maar dat is al een poosje zo Tong. Ik weet wel hoe ik het wil gaan oplossen, maar het heeft even geen prioriteit, juist omdat het maar in een aantal gevallen (rond pasen en pinksteren) eventueel tot verwarring zou kunnen leiden.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

08-04-2004 09:17 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Mooi grijs is niet lelijk Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zolang ik met de templates van het forum bezig ben zullen de meeste overige delen er wat ?saai? grijs uit zien. (Alles beter dan geel, schijnt)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-04-2004 02:10 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Grijs, groen, prima kleurtjes.

Dat geel heeft z'n tijd langzaamaan wel weer gehad inderdaad. Glimlach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

09-04-2004 03:08 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Grappig, deze grijze kleurindeling is vrijwel gelijk aan de kleurverdeling die ik een keer voor een ander forum gebruikte. Ik waande mij even in het forum van mijn oude bedrijf.

Blij dat we van geel af zijn. Goed zo!

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

09-04-2004 12:04 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller