Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Vrijdag 10 februari documentaire MAGNUS in Filmhuis Lumen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Vrijdag 10 februari documentaire MAGNUS in Filmhuis Lumen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Net als een jaar geleden, toen DSC in het kader van haar 120-jarig jubileum met z'n 40-en de film “Pawn Sacrifice” (over de match Fischer en Spasski) bezocht, zal ook dit maal een gezamenlijk bezoek naar filmhuis Lumen worden ondernomen. Dit jaar om de documentaire “MAGNUS” te bijken, en wel op vrijdagavond 10 februari vanaf 19:15.

Deze documentaire over de Noorse wereldkampioen Magnus Carlsen is eind 2016 uitgekomen, en wereldwijd goed ontvangen en volgens degenen die hem al hebben gezien zelfs interessant voor de niet-schaker. Warm aanbevolen dus!



Uiteraard hebben we gebruik gemaakt van de goede contacten tussen de schaak- en de filmwereld in Delft.

This post has been edited 13 time(s), it was last edited by Ted on 07-02-2017 at 09:46.

21-12-2016 13:35 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Wie gaat er mee? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tot zover hebben de volgende mensen zich aangemeld. Wie gaat er nog meer mee?


  1. Ted Barendse
  2. Evert van den Hooven
  3. Arno Wiersma
  4. Corniel Nobel
  5. Gerard Milort
  6. Feike Liefrink
  7. Derk Dekker
  8. Henrik Tamerus
  9. Isabelle Hagerop van Eijs
  10. Chiel van Oosterom
  11. Pieter Goossens
  12. Luciėn van de Lisdonk
  13. Hans Stam
  14. Kees van der Meer
  15. Bob Voogt
  16. Rob Smits
  17. Jan-Peter van Zandwijk
  18. Jan Torenstra
  19. Rene Torenstra
  20. Bert van der Willik
  21. Pieter Buzing
  22. Arjan Drenthen
  23. Wiebe Sierksma
  24. Fred Laven
  25. mevrouw Laven


Herman Zonderland + vrouw gaan ook, hoeft niet gereserveerd.

This post has been edited 20 time(s), it was last edited by Ted on 10-02-2017 at 11:26.

30-01-2017 15:54 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben er bij. Glimlach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Ted on 08-02-2017 at 14:21.

31-01-2017 08:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Derk Dekker Derk Dekker is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 02-04-2009
aantal berichten: 118

vrijdag 10 natuurlijk... Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dank voor het programmeren, Ted!

Ik ben ook aan het mobiliseren geslagen. De volgende niet-DSCers hebben kaartjes gereserveerd:
1. Gerard Milort
2. Feike Liefrink
3. Derk Dekker

Misschien aansluitend een massa-kampje DSC tegen overig?!

31-01-2017 14:47 Derk Dekker is offline Send an Email to Derk Dekker Homepage of Derk Dekker Search for Posts by Derk Dekker Add Derk Dekker to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens mij is het vrijdag 10 februari niet 9. Maar hoe dan ook: Isabelle en ik gaan ook mee!

31-01-2017 15:18 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb me (net als een aantal anderen) ingeschreven op de lijst bij DSC op de club. Ben erbij dus.

02-02-2017 08:42 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller