Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2015-2016 » Interne competitie (V5): Gert Legemaat passeert Bob Voogt
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V5): Gert Legemaat passeert Bob Voogt Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep ging koploper Bob Voogt onderuit tegen Ted Barendse. Gert Legemaat, die Hans Stam versloeg, wisselde daardoor weer stuivertje met Bob en staat weer eerste. Pieter Goossens boekte een knappe overwinning op Richard Oranje. Ivar de Hoogt klom op de ranglijst door Jouke van Gosliga te verslaan. Jan Peter van Zandwijk boekte een knappe remise tegen Jochem Snuverink. Roeland ter Hoeven debuteerde in de interne competitie, maar moest het in zijn eerste partij afleggen tegen Jorick Laan.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse-Bob Voogt1-0
2Gert Legemaat-Hans Stam1-0
3Pieter Goossens-Richard Oranje1-0
4Ivar de Hoogt-Jouke van Gosliga1-0
5Rob Smits (J)-Henk van der Belt0-1
6Jan Peter van Zandwijk-Jochem Snuverink½-½
7Diederik van Heijgen-Kees Korving½-½
8Theo Rekveldt-Simon Broos½-½
9Vashish Sukul-Edgar Huisman1-0
10Willem-Jan van den Broek-Nishant Narayan1-0
11Roeland ter Hoeven-Jorick Laan0-1


In de B-groep deed Hugo van der Laan goede zaken door Tomás Gallardo Banez te verslaan. Ook Arnt Veenstra handhaafde zich in de top door Raymond Tomas te verslaan. Corniel Nobel versloeg Jesse Mulderij. Stijn Berghout was te sterk voor debutant Benjamin Vervliet.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Tomás Gallardo Banez-Hugo van der Laan0-1
2Raymond Thomas-Arnt Veenstra0-1
3Corniel Nobel-Jesse Mulderij1-0
4Benjamin Vervliet-Stijn Berghout0-1


In de C-groep won René Poots de topper tegen Zimo Sibbing. Dolf Mulder klom naar de derde plek door Jan Torenstra te verslaan. Ook Paul van Riet en André Bruinink deden met een overwinning goede zaken. Er waren, geheel tegen de gewoonte in, liefst twee remises in de C-groep. André Bruinink remiseerde tegen Aad de Jong, en nieuwkomer Hidde Boerkamp wist zijn partij tegen Eric Wagter net niet te winnen.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Zimo Sibbing-René Poots0-1
2Jan Torenstra-Dolf Mulder0-1
3André Bruinink-Aad de Jong½-½
4Bert van der Willik-Paul van Riet0-1
5Ernst Hanewald-Cees Huygen0-1
6Eric Wagter-Hidde Boerkamp½-½


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 03-05-2016 at 01:10.

19-04-2016 01:46 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na een slappe remise en een kansloze nederlaag was het tijd om weer eens goede partij te spelen. Of dat gelukt is weet ik niet, maar het ging wel lekker.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-04-2016 15:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Ivar de Hoogt
@Corniel: (..) lekker partijtje.

Yep.

Het valt me wel op hoe stil het hier is. Is er niemand anders die zich geroepen voelt om (een deel van) zijn partij hier te tonen? Ik vind het doorgaans heel vermakelijk (en leerzaam) om te zien wat anderen doen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-04-2016 19:53 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Eens met Corniel; er zouden toch meer leden moeten zijn die hier partijfragmenten publiceren - ter verstrooiing voor hun medeleden! Zelf ben ik nu echter enkele weken uit de lucht...

22-04-2016 13:56 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na komend weekeind (laatste KNSB-ronde, en laatste HSB-training) wordt het bij mij iets rustiger.

Ik zal eens kijken of ik wat interessante momenten kan plaatsen. Moet weer evengoed kijken hoe dat ook weer ging.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

22-04-2016 16:03 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Rene Poots Rene Poots is a Male
DSC bestuur




geregistreerd: 05-10-2005
aantal berichten: 197

Gekloot Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor mij als Alpha-man is dit gewoon te moeilijk. Ik zit altijd zo te kloten dat zin verdwenen is.

25-04-2016 15:42 Rene Poots is offline Send an Email to Rene Poots Search for Posts by Rene Poots Add Rene Poots to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller