Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2015-2016 » Interne competitie (N8): Veel remises in A-groep
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N8): Veel remises in A-groep Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep behaalden Mark Breton en Michael Stoops knappe remises tegen Jouke van Gosliga en Diederik van Heijgen. Ook het duel tussen Luciën van de Lisdonk en Martin Glimmerveen kende geen winnaar.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Luciën van de Lisdonk-Martin Glimmerveen½-½
2Jouke van Gosliga-Mark Breton½-½
3Pieter Goossens-Henk van der Belt1-0
4Hans Calmthout-Jan Peter van Zandwijk0-1
5Michael Stoops-Diederik van Heijgen½-½


In de B-groep waren door de vele externe wedstrijden slechts 3 partijen. Vashish Sukul deed goede zaken door Kees Venema te verslaan, en ook Tom Broekhuizen handhaafde zich in de top via een overwinning op Ferdinand Schreuder. Edgar Huisman boekte een belangrijke overwinning op Cees Huygen.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Kees Venema-Vashish Sukul0-1
2Tom Broekhuizen-Ferdinand Schreuder1-0
3Edgar Huisman-Cees Huygen1-0


In de C-groep werden door de externe wedstrijden eveneens slechts 3 partijen gespeeld. De topper tussen Marfa Blanter en René Poots eindigde in remise. Raymond Thomas boekte een overwinning op Rob Scherpenisse, en Joep Dumont versloeg Jan Zonneveld.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Marfa Blanter-René Poots½-½
2Rob Scherpenisse-Raymond Thomas0-1
3Joep Dumont-Jan Zonneveld1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

01-12-2015 02:00 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Rene Poots Rene Poots is a Male
DSC bestuur




geregistreerd: 05-10-2005
aantal berichten: 197

Aanhaken. Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Marfa had moeten winnen, zij had daar een aantal keer de kans toe. In het eindspel vergat ze af te wikkelen naar een gewonnen eindspel en kon ik remiseren door eeuwig schaak te forceren.
Tot nu toe heb ik nog een positieve score tegen Marfa, maar ik ben bang dat ze binnenkort toch te goed voor me wordt. In de opening en het middenspel kan ik nog maar net aanhaken. Goed gedaan, Marfa.

01-12-2015 10:37 Rene Poots is offline Send an Email to Rene Poots Search for Posts by Rene Poots Add Rene Poots to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller