Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2014-2015 » Interne competitie (V3): Topper eindigt onbeslist
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V3): Topper eindigt onbeslist Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep eindigde de topper tussen Ted Barendse en Gert Legemaat in remise. Daarmee handhaaft Ted zich aan kop. Bob Voogt en Jan Peter van Zandwijk deden goede zaken door van Jouke van Gosliga en Hugo van der Laan te winnen.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse-Gert Legemaat½-½
2Jouke van Gosliga-Bob Voogt0-1
3Hugo van der Laan-Jan Peter van Zandwijk0-1
4Arnt Veenstra-Theo Rekveldt1-0
5Kees Korving-René Torenstra½-½


In de B-groep was het remise troef. Edgar Gyusnab en Simon Dirkse wonnen wel, net als Ferdinand Schreuder.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Simon Broos-Rob Smits½-½
2Gerard Bilars-Mark Breton½-½
3Cees Huygen-Roel Visser½-½
4Edgar Huisman-Tom Broekhuizen1-0
5Geert Groot-Simon Dirkse0-1
6Michael Stoops-João Barbosa½-½
7Jordy Krempel-Ferdinand Schreuder0-1


In de C-groep eindigde het topbord in remise; Reinaldo Astudillo en Sumit Ganguly speelden remise. Er waren vanavond twee debutanten in de C-groep. Niels Jansen debuteerde met een half punt tegen Paul van Riet. Tom Mulder moest in zijn eerste partij nog zijn meerdere erkennen in Aram Hassan.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Reinaldo Astudillo-Sumit Ganguly½-½
2Marfa Blanter-Pedro Martim0-1
3Jan Zonneveld-Joan Cortada Garcia1-0
4Nishant Narayan-Paul van Riet1-0
5Dick de Jong-Bert van der Willik1-0
6Siddarth Rajkumar-Jan Torenstra1-0
7André Bruinink-Eric Wagter0-1
8Niels Jansen-Dolf Mulder½-½
9Paul van der Meer-Max Verbeek1-0
10Aram Hassan-Tom X1-0
11Ernst Hanewald-Leo Zuijdgeest1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 10-03-2015 at 02:42.

10-03-2015 02:20 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het is net of Gert en ik niet van elkaar kunnen winnen. Er gebeurt altijd heel veel in onze potjes, en we zijn beiden ambitieus genoeg om voor de winst te gaan!
Dat maakt onze partijen altijd heel principieel, en er zijn vaak wisselende kansen, die dus niet altijd benut worden.

Zo ook onze interne partij van deze week: Na een voor mij iets betere opening had ik een prettig plus kunnen krijgen. Maar na een te ambitieus pionoffer van mij stond Gert ineens beter, won zelfs nog een tweede pion, en stond gewonnen.

Maar in wederzijdse tijdnood kreeg ik de kans af te wikkelen naar een toreneindspel met slechts een pion minder, dat remise was.

Leuke, inhoudsrijke partij, die ongetwijfeld vervolgd wordt!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

13-03-2015 09:51 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller