Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2014-2015 » Interne competitie (N13): Hevige strijd om de promotieplaatsen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N13): Hevige strijd om de promotieplaatsen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met nog 2 ronden voor de boeg telt ieder resultaat in de strijd om promotie, of het voorkomen van degradatie.

In de A-groep kwamen veel toppers niet in actie door deelname aan het TataSteel-tournament in Wijk aan Zee. Jouke van Gosliga boekte een knappe overwinning op reuzendoder Kees van der Meer, en Diederik van Heijgen speelde knap remise tegen Bob Voogt.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Kees van der Meer-Jouke van Gosliga0-1
2Diederik van Heijgen-Bob Voogt½-½
3Ivar de Hoogt-Jan van de Donk1-0
4Henrik Tamerus-Rob Smits1-0
5Pieter Goossens-Hugo van der Laan0-1


In de B-groep eindigde de topper tussen René Torenstra en Theo Rekveldt in remise. Corniel Nobel versloeg Gerard Bilars. Dat was goed nieuws voor Mark Breton en Roel Visser, die van respectievelijk Edgar Huisman en Herman Zonderland wonnen.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1René Torenstra-Theo Rekveldt½-½
2Corniel Nobel-Gerard Bilars1-0
3Edgar Huisman-Mark Breton0-1
4Roel Visser-Herman Zonderland1-0
5Jaco Brandsen-Rachid Tarafit1-0
6René Poots-Jordy Krempel1-0
7Simon Dirkse-Nordin Tarafit1-0
8Cees Huygen-Ferdinand Schreuder1-0
9Vashish Gajadhar Sukul-René Weerts0-1


In de C-groep won koploper João Barbosa van Lito van Reede. Paul van Riet en Michael Stoops deelden het punt, terwijl Jesse Mulderij en Sumit Ganguly goede zaken deden met overwinningen op Reinaldo Astudillo en Marfa Blanter. Mikel Mesanza debuteerde in de interne competitie, maar moest de overwinning laten aan Joan Cortada Garcia.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1João Barbosa-Lito van Reede1-0
2Paul van Riet-Michael Stoops½-½
3Jesse Mulderij-Reinaldo Astudillo1-0
4Marfa Blanter-Sumit Ganguly0-1
5Rob Scherpenisse-Tom Laeven1-0
6André Bruinink-Dick de Jong1-0
7Nishant Narayan-Eric Wagter½-½
8Joan Cortada Garcia-Mikel Mesanza1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

20-01-2015 02:04 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tegen Gerard had ik een leuke pot. Tenminste, voor mij. Ik denk dat Gerard wat minder gelukkig was. Hij verspilde wat tempi in de opening en daarna was het over.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Corniel on 20-01-2015 at 11:50.

20-01-2015 09:24 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Om het op zijn Zonderlands te zeggen: er is weer gestand gedaan!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

20-01-2015 12:22 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller