Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2013-2014 » Anna-Maja Kazarian clubkampioen snelschaak
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Anna-Maja Kazarian clubkampioen snelschaak Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Anna-Maja Kazarian is clubkampioen snelschaak geworden in het seizoen 2013-2014. Met 7½ uit 9 bleef ze Bob Voogt een halfje voor.

Kijk voor een verslag en de eindstand op de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

24-06-2014 01:01 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een interessante einduitslag. Maar heeft er nog iemand echte punten gehaald i.p.v. weerstandspunten/

__________________
Mopper

24-06-2014 01:44 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben in de loop van gisteravond ziek naar huis gegaan.
Ik voelde me veel beroerder dan ik tevoren gedacht had.
Het spijt me van de eventuele competitievervalsing.

Felicitaties, Anna-Maja!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

24-06-2014 07:20 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by winfvdm

Het spijt me van de eventuele competitievervalsing.



Die zou nog groter zijn geweest als ik niet alleen jouw plaats maar ook jouw punten (4 uit 5) had overgenomen. Met mijn 3,5 uit 4 (o.a. winst op Gert en Richard) hadden we samen 7,5 uit 9 gehad. Gedeeld eerste dus.... Ja!

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Lucien van de Lisdonk on 24-06-2014 at 21:21.

24-06-2014 21:19 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller