Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2013-2014 » Interne competitie (V4): Remise troef in A-groep
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V4): Remise troef in A-groep Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep werden deze ronde enkel remises genoteerd. Richard Oranje wist Gert Legemaat op remise te houden, en Ted Barendse bereikte hetzelfde tegen Anna-Maja Kazarian.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Gert Legemaat-Richard Oranje½-½
2Anna-Maja Kazarian-Ted Barendse½-½
3Kees van der Meer-Arend Bosma½-½
4Pieter Goossens-Rob Smits½-½


In de B-groep won Simon Broos wederom. Ditmaal versloeg hij Kees Korving. Ook Theo Rekveldt boekte weer een zege; ditmaal was Jordy Krempel het slachtoffer. De enige remise in deze groep kwam op naam van Jan van de Donk en Hugo van der Laan.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Simon Broos-Kees Korving1-0
2Jordy Krempel-Theo Rekveldt0-1
3Jan van de Donk-Hugo van der Laan½-½
4Arnt Veenstra-Kees Venema1-0
5Cees Huygen-Gerard Bilars1-0
6Vashish Sukul-Gijs van Dongen1-0
7Mark Breton-Arzhang Davazdahemami0-1
8Edgar Huisman-René Poots1-0
9Simon Dirkse-Roel Visser1-0


In de C-groep werden zoals gebruikelijk geen remises genoteerd. Herman Zonderland en Lito van Reede deden goede zaken in de top van de ranglijst. Ook Jesse Mulderij won opnieuw zijn partij. Het duel tussen nieuwkomers Tom Leaven en André Bruinink werd door André gewonnen.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Herman Zonderland-Arnold Brabander1-0
2Lito van Reede-Ferdinand Schreuder1-0
3Jesse Mulderij-Jan Torenstra1-0
4Reinaldo Astudillo-Leo Zuijdgeest1-0
5Rob Scherpenisse-Dolf Mulder0-1
6Aad de Jong-Eric Wagter0-1
7Tom Laeven-André Bruinink0-1
8João Barbosa-Ernst Hanewald1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Henrik on 25-03-2014 at 11:42.

25-03-2014 02:31 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
richard oranje
actief forumlid


geregistreerd: 09-03-2014
aantal berichten: 54

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ik dacht een redelijk goede party te hebben gespeeld. ook na de analyse met gert. de computer maakt echter gehakt van mijn stukoffer. gert had simpelweg df2 kunnen spelen na lg4 en daarna na lg4 met df3 een dubbeke aanval op toren plus loper. plus 3 volgens mijn computer.
zoals hij heet deed was zoals ik het had bedacht. een kwaloffer waarbij gerts koning erg naakt stond en ik met loper en dame plus toren en extra pion, tegen dame en twee torens op mat kon spelen. dat zar er niet in, eeuwig schaak wel van gerts kant.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by richard oranje on 25-03-2014 at 21:28.

25-03-2014 21:28 richard oranje is offline Send an Email to richard oranje Search for Posts by richard oranje Add richard oranje to your Buddy List
richard oranje
actief forumlid


geregistreerd: 09-03-2014
aantal berichten: 54

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

dit is nog de oude stand na ronde 3

28-03-2014 14:05 richard oranje is offline Send an Email to richard oranje Search for Posts by richard oranje Add richard oranje to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller