Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2003-2004 » Interne competitie [9]
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie [9] Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Michiel van Wissen heroverde met een zwaarbevochten overwinning op Kees van der Meer de koppositie in de interne.

Michiel stond gedurende de partij weliswaar beter, en bouwde zijn stelling uit naar een gewonnen stelling, maar had daarvoor erg veel tijd gebruikt. In hevige tijdnood moest hij dus op zoek naar mat, en dat lukte op het allerlaatste nippertje. Met slechts enkele seconden op de klok wist hij de witte koning mat te zetten.

Patrick de Bas handhaafde zich in de top met een remise tegen Joost Michielsen. Een (tijdelijke) achterstand van een volle toren deerde niet; de zwart koning van Joost kon zich niet verstoppen voor alle schaakjes.

Dolf Beltz maakte een grote sprong op de ranglijst. Hij versloeg Walter Anema en klom daarmee naar de vierde sport op de keizer-ladder. Ook Hora Vlam maakte een mooie sprong voorwaarts met een overwinning op Wout Cool.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

01-12-2003 18:54 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
Koploper Michiel van Wissen versterkte met een zwaarbevochten overwinning op Kees van der Meer zijn koppositie.



Voor deze ronde stond ik 2e....

Michiel

03-12-2003 15:40 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
Ook maakte een mooie sprong voorwaarts met een overwinning op Wout Cool.

Ook wie? Grijns Red Face Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

03-12-2003 15:43 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Michiel
Voor deze ronde stond ik 2e....


Quote

Originally posted by Corniel
Ook wie? Grijns Red Face Grijns


Oeps, jullie hebben helemaal gelijk. Ik moet beter opletten... Ik zal het verslagje aanpassen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

03-12-2003 15:54 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Geeft niet hoor... Er stond niet voor niets: "Grijns Red Face Grijns" achter.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

03-12-2003 17:05 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller