Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2013-2014 » Patrick de Bas wint Kolderschaak 2013
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Patrick de Bas wint Kolderschaak 2013 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In een spannende finale heeft Patrick de Bas voor de tweede maal het Kolderkampioenschap van DSC veroverd. In de Can-I?-finale was hij titelverdediger Jan-Pieter de Vries de baas.

Zie voor een uitgebreid verslag de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

17-12-2013 03:01 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook dit jaar heb ik weer met veel plezier geluisterd naar jullie gesteun, gepuf, en gelach. Wederom dank voor de feedback. Een aantal varianten gaan zeker in komende jaren (met hier en daar een kleine aanpassing) terugkomen.

Ook heb ik weer leuke nieuwe ideeėn voor komende edities. U bent nog niet van mijn zieke geest af. Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

18-12-2013 11:36 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller