Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2013-2014 » Interne competitie (N4): Gert Legemaat verslaat Ted Barendse
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N4): Gert Legemaat verslaat Ted Barendse Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de vierde ronde deed Gert Legemaat goede zaken in de A-groep. Hij versloeg Ted Barendse met de zwarte stukken. Ook Richard Oranje won; hij versloeg Evert van den Hooven. De andere twee duels eindigden in remise.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse-Gert Legemaat0-1
2Richard Oranje-Evert van den Hooven1-0
3Willem-Jan van den Broek-Kees van der Meer½-½
4Pieter Goossens-Henrik Tamerus½-½


In de B-groep won Bob Voogt de topper van Rob Smits. Hugo van der Laan pakte een punt tegen Coen Leentvaar, en Martin Verolme lichtte Arno Wiersma pootje.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Bob Voogt-Rob Smits1-0
2Hugo van der Laan-Coen Leentvaar1-0
3Arno Wiersma-Martin Verolme0-1
4Jos de Best-Koen Tan1-0
5René Weerts-Arzhang Davazdahemami1-0


In de C-groep boekte Vashish Sokul zijn eerste overwinning: hij versloeg Ferdinand Schreuder. Nishant debuteerde met een overwinning op Peter van der Berg.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Paul Koks-Jason van Oudheusden0-1
2Sam van Dongen-Jan Zonneveld0-1
3Marfa Blanter-Frank Brabander0-1
4Ferdinand Schreuder-Vashish Sokul0-1
5Arnold Brabander-Roel Vos½-½
6Nishant-Peter van der Berg1-0
7Victoria Pelova-Serge van Meer1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 08-10-2013 at 00:59.

08-10-2013 00:31 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Willem-Jan vd Broek, gefeliciteerd met je verjaardag.
Koen Tan is een echte liefhebber van de Limburgse vlaai, mocht ik vaststellen als waarnemer.

__________________
Mopper

08-10-2013 01:28 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Paul Koks Paul Koks is a Male
forumlid


geregistreerd: 10-09-2008
aantal berichten: 43

een partij meegedraaid Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was leuk weer eens een ronde mee te draaien 'op het oude nest'. Met de achterliggende gedachte een verslag van DSC6 - DD 6 te moeten leveren zat ik niet helemaal scherp achter het bord met een bedenktijd van 50 minuten per persoon en vroeg me zelfs af me daarvoor te moeten verontschuldigen. Maar desalniettemin was het toch een leuke, klein beetje spannende partij en het belangrijkste is geweest dat mijn tegenstander niet deze avond niet zonder partij zou zitten.

__________________
Paul

Everyone can say: I am the best of the rest

08-10-2013 10:23 Paul Koks is offline Send an Email to Paul Koks Homepage of Paul Koks Search for Posts by Paul Koks Add Paul Koks to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller