Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2013-2014 » Interne competitie (N3): Denksportcentrum weer druk bezet
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N3): Denksportcentrum weer druk bezet Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met 24 interne partijen en een thuiswedstrijd van het jeugdteam was het weer een drukke boel in het denksportcentrum. In de A-groep zorgde Gert-Jan Baas voor een verrassing door Richard Oranje te verslaan. Ook Theo Rekveldt en Evert van den Hooven versloegen op papier sterkere tegenstanders. De topper tussen Jan-Pieter Vos en Ted Barendse eindigde in remise.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Jan-Pieter Vos-Ted Barendse½-½
2Richard Oranje-Gert-Jan Baas0-1
3Hora Vlam-Peter Lode½-½
4Jos de Best-Pieter Goossens0-1
5Theo Rekveldt-Willem-Jan van den Broek1-0
6Evert van den Hooven-Martin Glimmerveen1-0
7Henrik Tamerus-Diederik van Heijgen1-0


In de B-groep wonnen Bob Voogt en Rob Smits hun partij. Arzhang Davadahemami boekte een knappe remise tegen Martin Verolme.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Coen Leentvaar-Bob Voogt0-1
2Rob Smits-Mark Breton1-0
3Hugo van der Laan-Antoon Frehe½-½
4Arzhang Davazdahemami-Martin Verolme½-½
5Kees Korving-Simon Broos0-1
6Gerard Bilars-Koen Tan0-1
7Sofya Blanter-Arnt Veenstra0-1
8Cees Huygen-René Poots1-0
9Herman Zonderland-Dolf Mulder0-1


In de C-groep eindigde de topper tussen Paul van Riet en Kees Venema in remise. Vashish Sokul kon zijn debuut in de interne niet bekronen met een overwinning; Simon Dirkse bleek te sterk.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Paul van Riet-Kees Venema½-½
2Vashish Sokul-Simon Dirkse0-1
3Jan Zonneveld-Edgar Huisman½-½
4Jan Torenstra-Ernst Hanewald1-0
5Bert Zwemstra-Arnold Brabander1-0
6Gerrit Bussmann-Aad de Jong1-0
7Frank Brabander-Rob Scherpenisse1-0
8Serge van Meer-Leo Zuijdgeest0-1


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 08-10-2013 at 00:59.

01-10-2013 00:34 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted en ik speelden een ontzettend leuke pot. Ik probeer later deze week een geanalyseerd fragmentje te plaatsen.

01-10-2013 07:17 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook Diederik en ik speelden, in mijn eerste potje in de externe dit seizoen, een leuke pot. Het zag er allemaal goed uit voor mij en het liep ook goed af, maar het was zeker niet foutloos en zonder kansen voor Diederik.

01-10-2013 15:22 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zoals beloofd. Ik wil de partij nog zelf nog wat beter analyseren zonder computer, dus ik noem de alternatieven vooral kort.

02-10-2013 20:30 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller