Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2003-2004 » Schoolreisje DSC
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Schoolreisje DSC Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik wou eens naar het Max Euwe centrum in Amsterdam gaan (Da's hier).
De meeste mensen in mijn omgeving zullen waarschijnlijk vragend hun wenkbrouwen optrekken (Soprachilia in het Italiaans, als ik mij goed herinner. "Bovenwimper". Te gek, maar da's een ander verhaal.)
Zijn er misschien mensen die het leuk vinden een reisje naar Amsterdam te maken?
Ze zijn in het weekeinde alleen op de eerste zaterdag van de maand open, dus ik stel voor: zaterdag 3 januari.
Iemand zin?
Ik stel me zo voor dat we allemaal bukken in de bus wanneer we terugkomen en Jeannette en Jan op ons staan te wachten. Grijns Als ze niet meegaan natuurlijk.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

22-11-2003 16:57 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, ik heb kwam daar tot een half jaar geleden minstens een keer per maand langs. IK heb regelmatig wat gedronken op met Max Euweplein en de Donnerbrug ben ik vaak over gefietst. Maar om er echt naar binnen te gaan? Hmm...

Verder is het in de zomer veel leuker, kan je buiten schaken!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

25-11-2003 22:44 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben er nog nooit geweest, dus ik schrijf me in! Lijkt me wel leuk daar een keertje te kijken. Misschien steek ik er ook nog wat van op Grijns

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-11-2003 14:17 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dan gaan we toch ook van de zomer ergens schaken? Daar, of Corniels schoolreisje Tong
Het Open Delfts Terras-kampioenschap?
Even een Tarraschje pakken, zeg maar Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

26-11-2003 18:19 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller