Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2012-2013 » Schaakhuis 1 verliest in het Westland
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Derk Dekker Derk Dekker is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 02-04-2009
aantal berichten: 118

Schaakhuis 1 verliest in het Westland Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

WSC 2 - Schaakhuis 1 5-3

Ikzelf stond lang een pion voor, sloeg een remise-aanbod af, kreeg te horen dat ik moest winnen, raakte licht onder druk en net toen ik met mijn geplande zet weer op het winstpad kon komen zag ik in tijdnood een spook, zag af van mijn wellicht winnende zet en deed de verliezende.
Vreselijk...
Het was niet het enige drama van de avond. Nu hebben we gedurende het seizoen ook een aantal keer flink gezwijnd, maar dit was weer het andere uiterste.
Natuurlijk ook alle credits voor de mannen van WSC, en alvast de felicitaties voor DSC4, want ik heb begrepen dat zij wel gewoon wonnen vanavond, dus het kampioenschap lijkt nu een formaliteit.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Derk Dekker on 26-03-2013 at 01:22.

26-03-2013 00:37 Derk Dekker is offline Send an Email to Derk Dekker Homepage of Derk Dekker Search for Posts by Derk Dekker Add Derk Dekker to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Derk, met dank voor snelle berichtgeving en vooral inhoud daarvan - een mooie service! De laatste wedstrijd, waarin DSC4 aan een gelijkspel voldoende heeft voor het kampioenschap, is echter nog niet gespeeld...

26-03-2013 08:08 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller